اینطور که پیداست دیگر نمی‌توان اطلاعات و تصاویر فاش شده از گلکسی اس 8 را به هیچ وجه رد کرد و به نوعی  تمامی مشخصات اس 8 قبل از رونمایی فاش شده است. در چند سال اخیر کمپانی‌ها با سیاست های جدید خود، هر از گاهی دست به انتشار مخفیانه اطلاعاتی از محصولات خود می زنند تا تنور رسانه‌ها را برای خود اماده کرده و داغ نگاه دارند. اما دیگر این افشا سازی به صورت کلافه کننده‌ای زیاد شده است، به طوری که کمپانی‌ها در زمان رونمایی هیچ چیز هیجان انگیزی برای کاربران خود ندارند، چرا که از قبل، به نوعی دیگر محصولات خود را رونمایی کرده‌اند!

در چند ماه اخیر، اطلاعات و اخبار زیادی از گلکسی اس 8 منتشر شده است، از مشخصات سخت افزار‌ی و تصاویر  این گوشی گرفته تا اطلاعاتی در مورد عرضه پرچمدار کهکشانی‌های 2017 سامسونگ در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، مشکی براق، مشکی مات، آبی، صورتی و ارغوانی! حالا امروز باز هم تصاویر جدیدی از این گوشی فاش شده است، 7 تصویر از مدل مشکلی رنگ از این پرچمدار!

در تصاویر زیر، گلکسی اس 8 در حالت خاموش است و تنها می شود حالت خمیده بودن نمایشگر و رنگ براق قاب پشتی را مشاهده کرد. لوگوی سامسونگ به همراه لنز دوربین و فلش و همچنین سنسور حسگر اثر انگشت نیز همانطور که در خبرهای قبلی آمده بود، در پشت این گوشی دیده می شود.

 

digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *