تعویق در ساخت فصل ششم سریال House of Cards

بعد از خبری که گفته شد فصل ۶ سریال House of Cards آخرین فصل این سریال خواهد بود، حالا امروز اعلام شد که Netflix تولید فصل ۶ سریال را به تعویق انداخته است.

به گزارش آریافیلم، دو کمپانی MRC و Netflix در بیانیه مشترکی گفتند: ” ما تصمیم گرفته ایم که تولید فصل ۶ سریال House of Cards را تا اطلاع ثانوی به تعویق بیندازیم تا بتوانیم شرایط موجود را بررسی کرده و با عوامل سریال کنار بیاییم.

قرار بود فصل ششم سریال House of Cards اواسط سال ۲۰۱۸ با ۱۳ قسمت پایانی، پخش شود اما الان باید دید که پخش سریال چقدر عقب میفتد.

این دو خبر یک روز بعد از انتشار اتهامات جنسی علیه ستاره سریال یعنی Kevin Spacey از نشریه BuzzFeedمنتشر شدند. Spacey به تمام اتهامات علیه خودش، در توئیتر پاسخ داد.

همچنین این خبرها کمتر از ۲۴ ساعت بعد از این خبر منتشر شدند که قرار است ۳ اسپین آف مختلف برای سریال ساخته شود که در هیچ کدام از آن ها Spacey (در نقش Frances Underwood) حضور نخواهد داشت. یکی از این اسپین آف ها درمورد شخصیت Doug Stamper (با بازی Michael Kelly) است که نویسنده آن Eric Roth می باشد.

سریال House of Cards اولین بار در سال ۲۰۱۳ به عنوان اولین سریال اصلی Netflix پخش شد و از اون موقع تا الان برای بیش از ۵۰ جایزه امی نامزد شده است. برخی از بازیگران سریال عبارتند از Robin Wright و Michael Kelly و Jayne Atkinson

تانی کال

آریافیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *