نوع نگرش و اندیشه هر فردی بدون شک بر جنبه های زندگی او تاثیرگذار خواهد بود که ممکن است موجب شکست و یا پیشرفت وی شود.

همانطور که همه ما می دانیم یکی از جنبه های بسیار مهم زندگی هر فردی، نوع کسب‌وکار و اقتصادی است که آن را دنبال می کند و نیازمندی های خود را تامین می کند. در این مقاله ما قصد داریم چند مورد از تفکراتی که افراد ثروتمند نسبت به خود دارند را بیان کنیم. این موارد توسط گروهی از محققان جمع آوری شده و می تواند برای بسیاری از افراد مفید و سازنده باشد.

خود پنداره بالایی دارند

اگر قصد دارید ثروتمند شوید و درآمد بالایی داشته باشید، اولین گام این است که در ذهن خود یک باور بسازید؛ باوری که هرلحظه به شما گوشزد می کند شما توانایی تبدیل شدن به یک فرد ثروتمند را دارید. برای شغل و حرفه ای که به آن فکر می کنید، لباسی متناسب بپوشید و همانند فردی فکر کنید که قصد تبدیل شدن به او را دارید. هنگامی که خود پنداره در شما شکل بگیرد، رفتارتان نیز خودبخود به آن نزدیک می شود.

برخی مواقع خارج از محیط امن گام بر می دارند

همه ما انسان ها همیشه به دنبال محیط امنی هستیم که بتوانیم در آن آسایش داشته باشیم. اما برخی مواقع همین محیط امن نتیجه عکس داشته و موجب کاهش میزان عملکرد در کسب‌ و کارمان می شود.

در واقع به گفته محققان، ماندن در محیط امن، کاری بسیار ساده و راحت است و همین امر موجب می شود تا آسایش خود را به درآمد و موفقیت های بیشتر ترجیح دهیم. بنابراین اگر فردی قصد پیشرفت و رسیدن به موفقیت های چشمگیر در زندگی دارد باید برای رسیدن به آن ریسک کرده و تلاش کند.

در همه حال مثبت فکر می کنند

انسان ‌ها همیشه تحت تاثیر شرایط مختلف قرار می گیرند و ممکن است فکری که در این مواقع دارند باعث دلسرد شدن آنها و کاهش سطح عملکردشان شود.

افرادی که به درآمدهای بالا می رسند و موفقیت های زیادی را کسب می کنند این موضوع را در خود پرورانده اند که همیشه و در همه حال مثبت بیاندیشند. شما هم باید طرز تفکرتان را در مورد توانایی‌هایتان تغییر دهید و همیشه دید مثبتی به آن‌ها داشته باشید. این نوع نگرش را تبدیل به عادت کنید چراکه با تفکر منفی راه به جایی نخواهید برد.

خودِ ایده‌آل بالایی دارند

هریک از افراد یک خودِ واقعی و یک خودِ ایده‌آل دارند. درواقع آنچه که در حال حاضر هستیم خود واقعی ما بوده و آنچه فکر می کنیم که باید در آینده بدست آوریم و به آن برسیم، خود ایده آل ما می باشد.

بنابراین نباید اجازه بدهید که خود ایده‌آل شما در شرایط معمولی و متوسط باقی بماند. درواقع باید آنقدر قدرتمند باشد که برایتان انگیزه به وجود آورده و موجب افزایش میزان عملکردتان شود.

vitrino

insta-tanikal
  • هوش هیجانی

    طرز فکر افراد موفق

    طرز فکر افراد موفق خیلی از افراد همیشه به دنبال راهی برای دست یابی به موفقیت هستند. گاهی ب…
  • social

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی شاید بارها پیش آمده باشد که از خودتان بپرسید چگونه می‌توان …
  • Man success

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم فیونا گرینوالد، مشاور متخصص اجتماعی ، سخنر…
  • چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟

    چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟ خیلی از ما ها خوب میدانیم بعضی صحبت ها در در جهت استتار ضعف…
  • استرس

    درمان استرس

    درمان استرس استرس اصولا مانع عملکرد صحیح بسیاری از فعالیت های فیزیکی و روحی افراد میشود. ا…
  • عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی

    عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی تا کنون حتما برایتان پیش آمده که موبایل خود را بر رو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *