استودیوی «دریم ورکز» ضمن خریداری امتیاز اقتباس سینمایی جدیدترین رمان پاولا‌هاوکینز نویسنده «دختری در قطار»، ساخت این پروژه را به تهیه‌کنندگی مارک پلات به زودی کلید خواهد زد. پس از موفقیتی که نسخه سینمایی رمان پرفروش «دختری در قطار» داشت، میان استودیوهای‌هالیوودی رقابت شدیدی برای خرید حقوق جدیدترین رمان‌هاوکینز به نام «درون آب» (Into the Water)، درگرفت. در این رمان نیز خط اصلی داستان در فضایی تاریک و رمزآلود رخ می‌دهد و قهرمانان زن در پیشبرد وقایع نقش اصلی را دارند.هاوکینز 2

به گفته‌ی ورایتی، داستان این رمان در شهری کوچک رخ می‌دهد، جایی که جسد مادری مجرد و دختری نوجوان جداگانه در رودخانه پیدا می‌شود. از آن خانواده، دختری ۱۵ ساله به جا مانده که بی‌سرپرست و بی‌پناه، ناچار به زندگی با خواهر مادرش می‌شود؛ موجودی هراسان که وادار به بازگشت به جایی می‌شود که زمانی عمداً از آن گریخته بود.

فیلم سینمایی «دختری در قطار» که در آن نقش قهرمان اصلی داستان را امیلی بلانت بازی می‌کند، پاییز سال قبل به روی پرده رفت و فروش جهانی آن به بیش از ۱۷۲ میلیون دلار رسید. کتاب‌هاوکینز نیز بیش از شش میلیون نسخه در امریکا فروخته و فروش جهانی آن به بیش از ۱۸ میلیون نسخه در سراسر دنیا رسیده است.

دوفصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *