سری کتاب های پر فروش الکس رایدر نوشته نویسنده انگلیسی آنتونی هوروویتز قرار است که در قالب یک سریال در بیاید. این سریال برای شبکه ITV در حال توسعه بوده و تولید آن را کمپانی Eleventh Hour Films در دست دارد. گای برت (The Borgiass) قرار است که بر روی فیلمنامه سریال کار بکند. تعداد کتاب های این سری کتاب ها به تعداد ۱۱ عدد می رسد و آخرین آن نیز اخیرا منتشر شده است. این مجموعه کتاب از سال ۲۰۰۰ شروع به کار کرد و تاکنون ۱۶ میلیون نسخه از کتاب های انگلیسی آن به فروش رسیده است.

بنا بر گزارش ها، این سریال مخاطبان بزرگسال را هدف قرار خواهد داد. هوروویتز بیان می کند:

“نویسنده فیلمنامه، گای برت به طرز هوشمندانه ای کاراکتر ها را گسترش می دهد و این در حالی است که او به روح رمان های اصلی وفادار مانده است. هدف او این است که علاوه بر اینکه طرفداران وفادار این کتاب ها را راضی کند، بیننده های جدید را نیز به آن جذب کند.”

این مجموعه کتاب در مورد یک جاسوس ممتاز نوجوان به نام الکس رایدر می باشد و هدفش پسران نوجوان است. این مجموعه شامل ۵ کتاب گرافیکی، سه داستان کوتاه و کتاب های مکمل می باشد. اولین کتاب که به نام Stormbreaker می باشد، در سال ۲۰۰۶ برای یک فیلم مورد اقتباس قرار گرفت. این فیلم به نام Alex Rider: Operation Stormbreaker و با بازی الکس پتیفر (Magic Mike) می باشد. این داستان الکس می باشد که پس از اینکه رازهایی را مورد زندگی عمویش متوجه می شود، توسط ام آی ۶ به استخدام در می آید. او برای کامل کردن ماموریت عمویش فرستاده می شود و کامپیوتر جدید استورم بریکر را بررسی می کند. علاوه بر این، این داستان در سال ۲۰۰۶ به یک بازی ویدیویی نیز تبدیل شد.

علاوه بر رمان های الکس رایدر، هوروویتز کتاب هایی همچون The Diamond Brothers و The Power of Five را قلم زده است. رمان های بزرگساله وی نیز شامل Mindgame و دو رمان شرلوک هولمز به نام های The House of Silk و Moriarty می باشد.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *