حضور شخصیت اصلی زن در سریال جدید 24

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، سریال بعدی فرانچایز ۲۴ می توانـد یک درام-جنایی با یک شخصیت اصلی مونث باشد. سریال اصلی ۲۴ روایتگر داستان شخصیتی به نام جک باور (با نقش آفرینی Kiefer Sutherland) بـود که در سی‌تی‌یو (CTU یا واحد ضد تروریستی) کار می‌کند. او مأموری ماهر و باتجربه ‌است و هر روز، تلاش او را برای متوقف کردن یک رشته حملات تروریستی از جمله سوءقصد به جان رئیس جمهور، حملات هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی، حملات مجازی و خنثی کردن توطئه‌های شرکت‌های بزرگ و شناختن عوامل فساد در دولت نشان می‌دهد. سریال ۲۴ روایت جالبی داشت، بطوری کـه هر فصل این سریال در ۲۴ قسمت روی آنتن می رفت که از لحاظ داستانی بیست ‌و چهار ساعت یک روز را شامل می شد، به عبارتی هر قسمت حکم یک ساعت را داشت. همین استفاده از زمان واقعی، در کنار داستان جالب و نقش آفرینی تاثیرگذار ستارگان آن، مخصوصا نقش اول در کنار هم از ۲۴ یک سریال موفق ساختند.

اولین فصل از سریال ۲۴ سال ۲۰۰۱ روی آنتن شبکه Fox رفت، و پخش آن تا فصل هشت و سال ۲۰۱۰ ادامه داشت. بعد از پایان فصل هشتم تلاش های زیادی برای بازگرداندن سریال به روی آنتن صورت گرفت، اما تا قبل از سال ۲۰۱۴ چراغ سبزی به ۲۴ نشان داده نشد، اما طی این سال جک باور با مینی سریال Live Another Day (یک روز دیگر زنده بمان) بازگشت؛ این بار جک فقط ۱۲ ساعت وقت داشت تا جلوی یک توطئه تروریستی در لندن را بگیرد. وقتی فصل نهم تمام شد، کیفر ساترلند دیگر حاضر به بازگشت نشد بنابراین سازندگان فرانچایز تصمیم گرفتند کـه جلوی مرگ آن را بگیرند و سریال را با یک شخصیت جدید بازسازی کردند، این سریال ۲۴: Legacy (میراث) نام داشت و سال گذشته میلادی روی آنتن Fox رفت. این سریال متاسفانه با استقبال طرفداران روبرو نشد و شبکه بعد از یک فصل آن را لغو کرد، اما اعلام کرد که کـار فرانچایز ۲۴ هنوز به پایان نرسیده است.

حال وبسایت ددلاین با انتشار یک گزارش فاش کرد کـه سریال جدید ۲۴ ممکن است یک شخصیت اصلی زن داشته باشد؛ یک دادستان زن که از توطئه ای مطلع می شود در حالی که تلاش می کند زندگی آدم ها را در مقابل مرگ نجات دهد. تمرکز سریال این بار بر روی اجرای عدالت کیفری خواهد بود، نه مبارزه علیه تهدیدهای تروریستی. گزارش هم اشاره کرد که در صورت موفق شدن سریال ممکن است تبدیل به یک آنتولوژی شود، که هر فصل آن شخصیت های جدیدی داشته باشد و مسابقه ای متفاوت در مقابل ساعت. به عبارتی هر فصل کاملا متفاوت از قبلی خواهد بـود.

هنوز اطلاعات زیادی از سریال پیش رو در دسترس نیست و فقط گفته شده کـه ﻫﺎﻭﺍﺭﺩ ﮔﻮﺭﺩﻭﻥ، ﺑﺮﺍﯾﺎﻥ ﮔﺮﯾﺰﺭ و ﺟﺮﻣﯽ ﺩﻭﻧﺮ نویسندگان ﻓﯿﻠﻢﻧﺎﻣﻪ آن هستند، و داستان درباره یک شخصیت مونث خواهد بود، و نیز فضایی کاملا متفاوت نسبت به فصل های قبلی ۲۴ خواهد داشت. حال باید منتظر انتشار اطلاعات دقیق تر باشیم …

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *