شبکه‌ی فاکس پیش‌درآمد سریال 24 را تولید می‌کند

«جوئل سرنو» و «باب کاکران» نویسندگان سریال «۲۴» با یکدیگر همکاری می‌کنند تا طبق ادعای منابع آگاه فیلمنامه سریال جدیدی را به نگارش درآورند. به نوشته «هالیوود ریپورتر»، گام بعدی در مجموعه تلویزیونی ۲۴، پیش‌درآمدی بر داستان شخصیت «جک باور» خواهد بود که در سریال اصلی «کیفر ساترلند» نقش آن را بازی کرد. «هاوارد گوردون» تهیه‌کننده سریال نیز به نویسندگان ملحق شده تا ایده‌پردازی برای پروژه جدید آغاز شود.

فیلمنامه سرنو و کاکران بنابر اعلام منابع آگاه برای یک سریال ادامه‌دار بوده و پروژه‌ی جدید مانند دیگر سریال‌های مرتبط با «۲۴» از قبیل «۲۴: میراث» یا «۲۴: یک روز دیگر زنده بمان» مینی‌سریالی با اپیزودهای محدود نخواهد بود. زمان پخش این سریال هنوز نامشخص است، اما طبق شینده‌ها فاکس قصد دارد آن را در ماه فوریه یا مارچ روی ایر ببرد. انتخاب بازیگر برای این مجموعه هنوز انجام نگرفته است.

«میراث» آخرین مجموعه ساخته شده از «۲۴» با بازی «کوری هاکینز» بود که در سال ۲۰۱۷ پس از مسابقات سوپر بول پخش شد. علی‌رغم شروع قدرتمندانه‌اش، این سریال در ادامه با افت بیننده مواجه شد و فصل دوازده اپیزودی آ در نهایت با ریتینگ ۱.۷ و ۶.۳ میلیون بیننده خاتمه یافت. فاکس این سریال را کنسل اعلام کرد اما تأکید کرد که در پی ساخت یک سریال آنتولوژی دیگر است.

دو ماه پس از آن «دینا والدن» مدیر تلویزیون فاکس قرن بیستم گفت که شبکه و استودیوی فاکس با سرنو برای آنچه که «ایده‌ای بسیار هیجان‌انگیز» خواندند وارد مذاکره شده است.

شبکه جدید فاکس از ایده‌ی پیش‌درآمد «۲۴» پس از ادغام فاکس و دیزنی استقبال خواهد کرد، چرا که پیش از این بیشتر بر روی سریال‌های کمدی و جنایی متمرکز بوده است. یک سریال «۲۴» با «جک باور»ی جدید چیزی است که شبکه در حال حاضر به شدت به آن احتیاج دارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *