حضور «میشل ویلیامز» در نقش «کریستا مک‌اولیف» در فیلم The Challenger

«میشل ویلیامز» قرار است در نقش «کریستا مک‌اولیف» در فیلم «چلنجر» ایفای نقش کند. این فیلم درباره‎ی تراژدی معروفِ انفجار فضاپیمای چلنجر که در  سال 1386 رخ داد. «آرت» و «جان لینسون» به همراه «Ben Renzo» از کمپانی «Argent Pictures» تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارند. کارگردان فیلم «زیر شن»، «مارتین زاندولیت» قرار است فیلمنامه «Jayson Rothwell» را کارگردانی کند. در تاریخ می 2019 شاهد آغاز تولید این پروژه خواهیم بود.

فیلم «چلنجر» داستان واقعی شخصیت «کریستا مک‌اولیف» است. او یک معلم دربیرستانی در نیوهمپشایر، آمریکا بود، که برای شرکت در یکی از پروژه‎های ناسا انتخاب شده بود. او در نهایت به عنوان یکی از خدمه‎های شاتل فضایی چلنجر معرفی شد. این شاتل فضایی از کیپ کاناورال، فلوریدا در تاریخ 28 ژانویه 1986 پرتاب شد و 73 ثانیه بعد از پرواز خود منفجر شد. در اثر این سانحه هر هفت خدمه این شاتل کشته شدند.

این ماموریت باعث شد یاد و خاطره «کریستا مک‌اولیف» در جامعه، خانواده و معلمان سراسر جهان همیشه زنده بماند. او به عنوان اولین معلم فضانورد زن شناخته شده است و در طول ماموریت در کلاس‎های درس حضور پیدا می‎کرد. بسیاری از مدارس به نام او نامگذاری شده‎اند. «کریستا» بعد از مرگ مدال افتخار کنگره فضایی را دریافت کرده است.

Ben Renzo گفت:

ما از این فرصت بسیار مفتخریم که فرصت این را داریم تا داستان «کریستا مک‌اولیف» و ماموریت چلنجر را به تصویر بکشیم. «میشل ویلیامز» باید آنطور که شایسته است در نقش «کریستا» ظاهر شود، فردی دارای قدرت، شجاعت، تجربه و انسانیت. تمام تیم کمپانی «Argen» مفتخر و مشتاق هستند تا این رویداد و لحظه تاریخی مهم را با مخاطبان در سراسر جهان به اشتراک بگذارند.  برای کمک به یادآوری و قدردانی بیشتر از قربانیان این حادثه از جمله «کریستا» و بقیه خدمه چلنجر که برای سفر به فضا تلاش کردند.

شرکای کمپانی «Argen»، «جیل آرنز»، «رایان آرنز»، «درو بریس»، «تونی پارکر»، «مایکل فینلی»  و «دریک بروکس» مدیران اجرایی این پروژه هستند.

«میشل ویلیامز» چهاربار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. او اخیراً برای فیلم «Manchester by the Sea » نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مکمل زن شد. «میشل» قرار است در فیلم «Venom» کمپانی سونی در مقابل «تام هاردی» و «ریز احمد» قرار گیرد.

اخیراً «میشل ویلیامز» به همراه «جولیان مور» در فیلم «After the Wedding» به کارگردانی «بارت فرویندلیش» حضور داشت، که فیلمبردانی آن به پایان رسیده است.  در حال حاضر بر روی قسمت هشتم سریال جدید شبکه FX مشغول به کار است. در این سریال «سم راکول» نقش «باب فاسی» و «میشل ویلیامز» نقش « گوئن وردن» را ایفا می‎کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *