گزارش شده است که بازیگران مارک والبرگ (Patriots Day, Transformers: The Last Knight)، میشل ویلیامز (Manchester by the Sea, Blue Valentine) و برنده ی جایزه ی اسکار کوین اسپیسی ((American Beauty, Baby Driver, House of Cards) در حال مذاکرات پیشرفته برای پیوستن به فیلم All the Money in the World (تمام ثروت در جهان)، درام آدم ربایی به کارگردانی ریدلی اسکات می باشند.

این فیلم به جریانات سال ۱۹۷۳ و ربوده شدن جان پال گتی سوم و مادر او گیل هریس می پردازد و آدم ربایان قصد دارند تا از پدربزرگ خانواده یعنی جان پاول گتی سنیور مبلغ هنگفتی را اخاذی کنند. آنجلینا جولی قرار است نقش گیل هریس را بازی کند، ناتالی پورتمن نیز در حال مذاکره برای حضور در یک نقش مهم در فیلم می باشد. اگر چه مذاکرات با جک نیکلسون برای نقش پاول گتی سنیور نتیجه ای نداشته است، ولی ریدلی اسکات مصمم است تا یک ستاره ی دیگر را جایگزین او کند.

نوه ی یک میلیاردر نفتی، گتی در ۱۶ سالگی ربوده می شود و آدم ربایان نیز درخواست مبلغ ۱۷ میلیون دلار در ازای آزادی او دارند. زمانی که خانواده ی او پاسخ سریعی به تهدید سارقان نمی دهند، آنها نیز گوش این پسر را بریده و آن را در یک پاکت نامه برای خانواده اش می فرستند تا جدی بودن خود را نشان دهند. در نهایت مبلغ درخواستی پرداخت و گتی در جنوب ایتالیا پیدا می شود، سارقان نیز با باجی که گرفته اند از ماجرا جان سالم به در می برند. گتی بعد ها بزرگ شده و پدر بازیگری به نام بالتازار گتی (بازیگر فیلم های Lost Highway، Twin Peaks و When We Rise) می شود.

فیلمنامه نویس فیلم All the Money in the World (تمام ثروت در جهان) دیوید اسکارپا (فیلمنامه نویس فیلم های The Day the Earth Stood Still و The Last Castle) می باشد و تولید آن قرار است از ماه می در ایتالیا شروع شود.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *