خیلی جاها احساس میکنیم باید کار خاصی انجام داد غافل از دانستن جملات جادویی ویژه که اگر از آنها استفاده کنیم بسیار بسیار محبت ها و صمیمیت ها را خیلی ساده و صادقانه بدون هیچ هزینه ای وارد روابط خود با همسر میکنیم . اما واقعا روابط سالم نیاز به زحمت ها و کوشش های اینچنینی داشته و باید برای آن وقت بگذاریم.الانه بیشتر آمار طلاق بخاطر رعایت نکردن مسائلی میباشد که رعایت آن در زندگی نه هزینه ای داشته و نه منافاتی با خواسته های شخصیمان اما خب نداشتن علم به آن مسائل باعث بروز خیلی مشکلات و درنهایت جدایی ها میشود.خیلی راحت به همسرتان بگویید دوستت دارم .در اینجا ما به بیان این جملات جادویی و پر کاربرد در روابط زناشویی و زندگی پرداخته ایم.

دوستت دارم به همین سادگی

من حمایتت می کنم

خیلی مهم است به همسر تان اجازه بدهید بداند که از حمایت شما برخوردار است. یا به صورت گفتاری و یا به صورت عملی کاری کنید همسرتان خودش باشد و از این بابت احساس امنیت کند و این حس اعتماد و صمیمیت بیشتری را در رابطه ایجاد می کند .

دوستت دارم

گفتن جمله دوستت دارم برای اولین بار در رابطه ها پله ترقی محسوب می شود. اما بعد از گذر زمان گفتن این جمله عادی و روزمره می شود یا این که به جای به زبان آوردن آن با انجام دادن برخی کارها ابراز می شود. بر طبق آمار بدست آمده بیش از نیمی از زوجین که بین ۱ تا ۵ سال از رابطه آن ها می گذرد تقریبا هر روز این جمله را به زبان می آورند. اما پس از آن گفتن این جمله روز به روز کمتر می شود. گفتن جمله دوستت دارم تغییری اساسی در کیفیت روابط ایجاد کرده و باعث و عشق ما بین افراد میشود .

متاسفم

وقتی اشتباهی مرتکب شده باشید و مسئولیت آن را بپذیرید یعنی به حد بلوغ و کمال واقعی رسیده اید. گفتن “متاسفم” باعث ایجاد اعتماد در رابطه ها می شود .

دوستت دارم به همین سادگی

احساست را به من بگو

طبق یافته های انجمن روانشناسی آمریکا معمولا گفتگوی زن و شوهرهای پر مشغله در رابطه مسائل و مشغله های روزمره آن هاست. از ارتباط های یکنواخت اجتناب کنید و همدیگر تشویق به بیان احساسات کنید. گوش سپردن به صحبت های همسرتان بسیار مهم است. خیلی از مردم برایشان سخت است که حرفها و نظرات خود را کنار بگذارند و به صحبت های همسرشان گوش بدهند و این روابط موثر را کمی سخت کرده است .

این مشکل را بسپار برای بعد

بحث کردن در روابط کاملا طبیعی است. اما نحوه مدیریت این بحث ها و مخالفت ها تعیین کننده پیامد و نتیجه روابط ماست. بحث ها و درگیری های حل نشدنی مکرر ، نا رضایتی زنان از روابط جنسی و بالعکس روی کارایی ذهن و جسم شما اثر می گذارد و باعث تحلیل سلامت و تندرستی می شود. اگر احساس کردید که صدای تان را بالا برده اید، یا پای مسائل قدیمی را پیش کشیده اید، یا در حال مجادله هستید در همین لحظه نفس عمیقی بکشید و به خودتان بگویید هر وقت ادرنالین خون به حالت عادی برگشت درباره این مسئله بحث خواهم کرد .

شب بخیر

حتی اگر روز خوبی هم نداشتید با گفتن شب بخیر نشان می دهید که رابطه شما تا چه حد برایتان اهمیت دارد.گفتن شب بخیر یعنی از هر اتفاق ناراحت کننده ای که امروز برایتان افتاده از اهمیت بیشتری برخوردار است .

دوستت دارم به همین سادگی

روز خوبی داشته باشی

تشویق کردن یکدیگر به طور روزانه نقش مهمی در روابط می تواند داشته باشد. زندگی ممکن است ناملایمات زیادی داشته باشد و در این میان اگر بدانید که همسرتان حامی شماست قدرت و انرژی بیشتری برای مقابله با این مشکلات بدست خواهید آورد.

Wikiravan

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • دوستت دارم: گفتن یا نگفتن مسئله این است

    بیشتر ما در چنین وضعیتی بوده ایم، تجربه احساسی عمیق همراه با لرزش قلب. هر بار که این فرد ر…
  • هوش هیجانی

    طرز فکر افراد موفق

    طرز فکر افراد موفق خیلی از افراد همیشه به دنبال راهی برای دست یابی به موفقیت هستند. گاهی ب…
  • social

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی شاید بارها پیش آمده باشد که از خودتان بپرسید چگونه می‌توان …
  • Man success

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم فیونا گرینوالد، مشاور متخصص اجتماعی ، سخنر…
  • چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟

    چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟ خیلی از ما ها خوب میدانیم بعضی صحبت ها در در جهت استتار ضعف…
  • استرس

    درمان استرس

    درمان استرس استرس اصولا مانع عملکرد صحیح بسیاری از فعالیت های فیزیکی و روحی افراد میشود. ا…
  • عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی

    عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی تا کنون حتما برایتان پیش آمده که موبایل خود را بر رو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *