رامبد جوان: «خندوانه» جدید در صد قسمت ساخته می‌شود

رامبد جوان که در ویژه برنامه تحویل سال «دورهمی» مهمان مهران مدیری بود، درباره ادامه تولید «خندوانه» اعلام کرد که بعد از ششصد قسمت، فصل جدید این برنامه در صد قسمت ساخته خواهد شد. او درباره سختی تولید برنامه روتین هم صحبت کرد و گفت در چنین برنامه‌هایی هر شب یک پروژه جدید ساخته می‌شود. جوان از مهران مدیری هم تقدیر کرد.

جوان درادامه درخصوص شکل‌گیری «خندوانه» هم توضیح داد: «ایده «خندوانه» را خودم دادم و طرح این شوی تلویزیونی از امریکا آمده است. اتفاقات خاصی مثل نمایش، موسیقی زنده و حضور تعداد زیادی تماشاچی در این گونه برنامه‌ها رخ می‌دهد، البته خیلی دوست داشتم درباره خندیدن برنامه بسازم، به همین دلیل توسط دکتر اردکانیان این موضوع را مطرح کردم و تحقیقات ما شروع شد و بیش از دو هزار مقاله در دنیا درباره خندیدن وجود دارد. سعی کردیم از این مقاله‌ها کمک بگیریم، ایجاد حال خوب هدف ما در «خندوانه» است.»

او در بخش دیگری از این گفت‌وگو با تقدیر از مهران مدیری گفت: «می‌خواهم نسبت به حس و حالم نسبت به مهران مدیری بگویم، که مهران یک نابغه در حرفه ماست. کسی را پیدا نمی‌کنیم که روی آنتن باشد و به این میزان موفق و محبوب و تاثیرگذار باشد.»

رامبد جوان همچنین از مدیری برای حضور در «خندوانه» دعوت کرد و گفت: «من در صفی که در آن حضور داری پشت سر شما هستم. سالیان سال است تماشایت می‌کنم و از شما یاد گرفتم. حس رقابت بدیهی است، مطمئن هستم کسانی که جدی کار می‌کنند به رقابت فکر نمی‌کنند، و تو همیشه به کارهایت توجه می کنی. شبی که به «خندوانه» آمدی لوحی را تقدیمت می کنیم و برای موزه «دورهمی» لوحی اختصاصی طراحی خواهیم کرد.»

تانی کال

آی سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *