برخلاف تصور خیلی از افراد که فکر می‌کنند فقط مردان می‌توانند از پیراهن استفاده کنند و این نوع لباس فقط مخصوص مردان است ، زنان نیز می‌توانند از این نوع لباس استفاده کنند. این کار در دنیای مد و زیبایی بسیار مرسوم است به صورتی که در کشورهای اروپایی زنان از پیراهن‌های سفید و رنگی در محل کار و یا حتی به عنوان لباس مجلسی استفاده می‌کنند. اگر شما نیز از پیراهن‌ها بخصوص پیراهن سفید زنانه خوشتان می‌آید و دوست دارید از آن استفاده کنید حتما این مطلب از مجله زنانه و دخترانه صورتی‌ها را بخوانید چون در این مطلب قصد داریم ۴ نوع ست پیراهن سفید زنانه معرفی کنیم که هم تیپ و استایل زنانه داشته باشید و هم جذاب و شیک دیده شوید.

مدل‌های زیبای ست پیراهن سفید زنانه

ست پیراهن سفید زنانه

پیراهن سفید زنانه و دخترانه را می‌توان با مدل‌های مختلف لباس ، کیف و کفش ست کرد که در ادامه به ۴ نوع ست سازی با پیراهن سفید می‌پردازیم.

ست پیراهن سفید زنانه با شلوار جین آبی :

ست پیراهن سفید زنانه با شلوار جین

این نوع ترکیب رنگ (آبی و سفید) بسیار مرسوم است زیرا جذابیت و زیبایی خاصی را بوجود می‌آورد اگر این ست را برای خود انتخاب می‌کنید حتما از اکسسوری‌های پر رنگ و تیره استفاده کنید تا به چشم بیاید.

ست پیراهن سفید زنانه با دامن راه راه سیاه و سفید :

ست پیراهن سفید زنانه با دامن راه راه سیاه و سفید

این نوع ترکیب رنگ نیز شما را بسیار جذاب خواهد کرد فقط باید این نکته را بدانید که شیارهای دامن راه راه شما باید افقی باشد تا زیباتر دیده شوید. همان طور که در تصویر بالا نیز مشاهده می‌کنید برای این نوع ست لباس زنانه نیز باید از اکسسوری‌هایی که رنگ تیره دارند استفاده کنید.

ست لباس رسمی برای پیراهن سفید زنانه :

ست لباس رسمی برای پیراهن سفید زنانه

در اروپا از این نوع ست پیراهن سفید زنانه ، برای محل کار استفاده می‌شود و یا حتی برای دانشگاه شما نیز می‌توانید از این ست در مهمانی‌های رسمی استفاده کنید تا هم پوشیده باشید و هم زیبا و جذاب دیده شوید.

ست پیراهن سفید زنانه با دامن :

ست پیراهن سفید زنانه

از این نوع ست لباس می‌توانید به دو صورت استفاده کنید : اول اینکه دامن شما گل دار و رنگی باشد که در این صورت باید برای مهمانی‌های غیر رسمی و یا جشن‌های تولد استفاده شود. دومین حالت مانند تصویر بالا که باید برای مهمانی‌های رسمی و جشن‌های عروسی استفاده شود. در این نوع لباس پوشیدن به دلیل این‌که رنگ لباس شما سفید است که رنگی خنثی می‌باشد باید از اکسسوری‌هایی استفاده شود که رنگ گرم دارند تا ترکیب رنگ زیبایی بوجود بیاید.

suratiha

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *