خانه ورزش اخبار ورزش زیدان: عملکرد رئال مادرید؟ ۳-۱ پیروز شدیم و همین مهم است؛ در فوتبال شانس وجود ندارد

زیدان: عملکرد رئال مادرید؟ ۳-۱ پیروز شدیم و همین مهم است؛ در فوتبال شانس وجود ندارد

0

رئال مادرید در مجموع دو دیدار با برتری ۶-۲ راهی مرحله یک چهارم نهایی شد تا زیزو در این باره چنین بگوید:

فکر نمی کنم خوش شانس باشیم. خوش شانسی در فوتبال وجود ندارد. نتیجه واضح است؛ ما با کیفیت خود تفاوت را رقم زدیم، حتی اگر برای لحظاتی سختی کشیده باشیم. در نیمه اول مشکل داشتیم و بر خلاف  ناپولی به خوبی در جریان بازی قرار نگرفتیم. آنها در ابتدا ابتکار عمل را به دست گرفتند، اما در ادامه ابتکار عمل به دست ما افتاد. همیشه نمی توانیم خوب بازی کنیم. باید روی چیز های خوب تمرکز کنیم و اینکه نیمه دوم خیلی بهتری داشتیم.

ما ۳-۱ پیروز شدیم و این چیزی است که اهمیت دارد. در نیمه اول خیلی سختی کشیدیم، به خصوص در مقطع ابتدایی بازی، که آنچه می خواستیم را اجرا نمی کردیم و آنها پرس بسیار سنگینی اعمال می کردند. بعد از استراحت بین دو نیمه بهتر شدم و خیلی بهتر عمل کردیم. دقایق بیشتری را در نیمه زمین آنها سپری کردیم و از جلوی زمین آنها را پرس کردیم. از نحوه عملکرد خود در این مرحله راضی هستیم.

این توانایی را داریم که عملکردی بهتر از نیمه اول این مسابقه ارائه کنیم و باید این کار را انجام دهیم. می دانستیم که اینجا آنها ما را تحت فشار خواهند گذاشت و ممکن است به مشکل بخوریم. بازی در طول ۹۰ دقیقه انجام می شود و ما در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم. نمی توانیم از نمایش نیمه اول راضی باشیم اما باید از عملکرد نیمه دوم خوشحال باشیم، جایی که به سه گل دست یافتیم.

بین دو نیمه در مورد چیز هایی بحث کردیم که همیشه می کنیم. اگر در نیمه اول حریف برای شما مشکل ساز می شود، باید چیز هایی را تغییر دهید. باید کمی از جلوی زمین فشار می آوردیم و فشرده تر بازی می کردیم. دو بار از روی ضربات ایستگاهی به گل رسیدیم اما این هم بخشی از بازی است. حتی در نیمه اول هم موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم. خوشحالیم که سرخیو را اینجا داریم، همیشه او با ضربات سر خود ما را به گل می رساند.

آیا BBC از لحاظ دفاعی به تیم کمک می کند؟

بیل از لحاظ دفاعی به کارواخال کمک کرد، همانطور که کریستیانو این کار را انجام داد. در مورد کل تیم، نیمه اول را خوب شروع نکردیم. در نیمه دوم خوب بودیم. ما یک گروه هستیم و بیل و رونالدو خیلی به ما کمک کرده اند.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *