آخرین خبری که از شبکه اچ بی او در مورد سریال های جدید به گوش رسیده است، ساخت فصل دوم سریال «Big Little Lies» می باشد. فصل اول این سریال ساخته و نوشته شده توسط «دیوید ای کلی» بود که خود بر اساس رمانی با همین نام به قلم «لیان موریارتی» به رشته تحریر درآمد. این سریال در فصل او خود توانست طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. ستارگان مشهوری مانند «نیکول کیدمن»، «ریس ویترسپون» و «شیلین وودلی» در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این سریال، گروهی از مادران در کالیفرنیا است که زندگی شان به سوی خشونت سوق پیدا کرده است. این سریال به عنوان یک سریال کوتاه هفت قسمتی مورد توجه منتقدان و تشویق آنان قرار گرفت. این سریال در حال حاضر در انتظار جشنواره امی است، زیرا نامزد جوایز زیادی شده است و این سریال همچنان در اچ بی او باقی خواهد ماند.

بر طبق گفته تی وی لاین، رئیس شبکه اچ بی او «کیسی بلویس» از نویسنده این سریال خواسته تا فصل دومی برای آن بنویسد تا بتواند در جشنواره های پیش رو نیز موفق باشد. نیکول کیدمن و ویتروسپون علاقه مند به کار در فصل دوم بوده اند اما کارگردان فصل اول «ژان مارک والیه» ادعا کرده است که:

هیچ راهی نیست، هیچ دلیلی برای ساخت فصل دوم نیست، این یک معامله یک طرفه است و راهی که آغاز شده تمام شده و برای تماشاگران به پایان رسیده است.

به هرحال عوامل سریال امیدوار هستند که بتوانند نظر کارگردان سریال را عوض کنند. «بلویز» در رابطه با احتمال وجود مارک والیه برای فصل دوم به عنوان کارگردان گفته:

می دانم چه گفته است اما نیکول و ریس می‌توانند او را متقاعد کنند. اول باید فیلمنامه را ببینیم و بسنجیم که ارزش زمان بقیه را دارد؟ اگر اینطور باشد باید درباره کارگردان حرف بزنیم.

شاید بسیاری از طرفداران رمان اصلی موریاری از تفاوت بین رمان و سریال ناراحت باشند اما شاید بتوانند امیدوار باشند که در فصل دوم داستان جور دیگری رقم بخورد. احتمالاً آن ها به زودی شروع به گمانه زنی در مورد فصل جدید خواهند کرد. اما هنوز ساخت فصل دوم سریال آغاز نشده است  و اگرچه فصل اول نامزد جوایز بسیاری شده است بعید به نظر می‌رسد که فصل دوم به این زودی آماده ی پخش شود. البته داستان فصل اول به صورتی پایان یافت که می‌ توان آن را ادامه داد و این خبر خوبی است. ما نیز مشتاقانه منتظر خبرهای جدید بیشتری هستیم با ما همراه باشید تا شما را در جریان آخرین اخبار قرار دهیم.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *