ساخت فیلم Train To Busan 2 برای اکران در سال 2020 آغاز شد

فیلم Train to Busan (قطار بوسان) به‌کارگردانی یان سنگ-هو در سال ۲۰۱۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم ترسناک و زامبی محور به موفقیت زیادی در گیشه و در نزد منتقدان دست پیدا کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل ساخت دنباله این فیلم آغاز شده است. سال گذشته بود که ساخت فیلم Train To Busan 2 (قطار بوسان ۲) رسما تایید و اعلام شد و حال طبق خبری که AllKpop منتشر کرده، مراحل ساخت این فیلم آغاز شده است. کنگ دونگ وان، لی جونگ هیون، کوئن هی هایو، لی رائه، کیم مین جائه و گو کیو هوان، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در دنباله فیلم Train to Busan حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. همچنین این فیلم قرار است Bando (باندو) نام داشته باشد و همچنین تصویری هنری از این فیلم نیز منتشر شده که محیط و اتمسفر این قسمت را نشان می‌دهد و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

مانند فیلم Train to Busan، یان سنگ-هو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Bando را بر عهده دارد. فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز از روز ۲۴ ژوئن امسال (۳ تیر) آغاز شده و این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود، اما در حال حاضر مشخص نیست که این فیلم چرا قرار نیست با نام فیلم Train to Busan 2 منتشر شود. اتفاقات فیلم Bando حدود چهار سال پس از حمله زامبی‌ها آغاز خواهد شد که انسان‌ها بدون اینکه از نجات و بقای خود مطمئن باشند، در محاصره زامبی‌ها گرفتار باقی مانده‌اند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم Bando در دسترس نیست و تنها اعلام شده که بازیگران بیشتری به فهرست اعلام شده اضافه خواهند شد.

علاوه بر این، کمپانی نیو لاین سینما و برادران وارنر نیز در حال ساخت اقتباس غربی فیلم Train to Busan هستند که جیمز وان، کارگردان مجموعه فیلم Saw (اره)، مجموعه فیلم‌ The Conjuring (احضار) و فیلم Aquaman (آکوامن)، به‌همراه گربی دوبرمن، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم It (آن)، فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم)، فیلم Annabelle (آنابل)، فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم The Nun (راهبه)، به‌عنوان تهیه کننده در پروژه بازسازی غربی فیلم Train to Busan حضور خواهد داشت.

تانی کال

برگرفته از Rojakdaily

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *