سریال «آقای ربات» با فصل چهارم به پایان می‌رسد

سریال تحسین‌شده «آقای ربات» (Mr. Robot) شبکه USA رسماً به پایان راه رسید. فصل چهارم این سریال با نویسندگی «سام اسماعیل» و بازی «رامی مالک» که قبلاً تولید آن به تأیید رسیده بود، فصل آخر آن خواهد بود. فیلمبرداری این فصل از زمستان آینده در نیویورک کلید می‌خورد تا در سال ۲۰۱۹ عرضه شود و این به معنای آن است که فصل چهارم سریال به فاصله بیش از یک سال پس از پخش فصل سوم روی ایر خواهد رفت.

خبر تولید فصل چهارم «آقای ربات» در قالب هشت اپیزود دیماه سال گذشته اعلام شد اما اکنون منابع خبری مدعی‌اند که تعداد اپیزودها به مانند فصل دوم به ۱۲ افزایش یافته است.

نگارش فیلمنامه فصل چهارم به دلیل همکاری اسماعیل با آمازون در درام «بازگشت به خانه» به تأخیر افتاد. نویسندگان «آقای ربات» برای بحث پیرامون پایان سریال در نیویورک گردآمدند و ایده تولید فصل پنجم را بررسی کردند، اما نهایتاً به این نتیجه رسیدند که به جای آغاز یک فصل دیگر تعداد اپیزودها را افزایش دهند و سریال با فصل چهارم به پایان برسد.

اسماعیل در خصوص رشد مخاطبین سریال در مصاحبه با هالیوود ریپورتر می‌گوید، «وقتی که نگارش فصل اول «آقای ربات» را آغاز کردم، فکر کردم که این سریال مخاطبین محدود و خاصی خواهد داشت. اما در سه سال گذشته سریال به چیزی بیش از این تبدیل شد و من قدردان این همه توجهی که به سریال شد و نیز بازیگران و عوامل فوق‌العاده آن که در خلق اثر یاری رساندند هستم. از همان روز اول، درحال بنا کردن یک فرجام بودم… و حالا به این نتیجه رسیده‌ام این فرجام در فصل بعدی «آقای ربات» خواهد بود. مسؤلین گرا‌ن‌قدر شبکه USA تمایلی به اتمام سریال نداشتند، اما سفر الیوت باید در همان جایی که باید به پایان برسد و ادامه دادن بیش از حد آن صحیح نیست. از این رو، فصل چهارم بخش پایانی داستان «آقای ربات» خواهد بود. خطاب به هواداران سریال باید بگویم که از حمایت شما در طول سه سال گذشته سپاسگذارم و بسیار هیجانزده‌ام که هرچه زودتر فصل چهارم را با شما به اشتراک بگذارم.»

اسماعیل در سال‌های گذشته همواره تأکید داشت که سریال «آقای ربات» در چهار یا پنج فصل به اتمام می‌رسد. این سریال اگرچه هیچ‌گاه سریال پربیننده‌ای نبود و در طول یک روز رکوردی بیش از ۴۵۰ هزار بیننده به ثبت نرساند، اما در کنار سریال‌های «گناهکاران» به شبکه USA اعتباری تازه بخشید.

مالک پس از بازی در این سریال موفق شد نقش‌های بزرگی در سینما از جمله نقش خواننده بزرگ راک «فردی مرکوری» در فیلم «راپسودی بوهمی» برعهده بگیرد.

خبر پایان سریال «آقای ربات» درحالی اعلام می‌شود که شبکه USA به تازگی سریال‌ها «کلونی» و «تیرانداز» را پس از سه فصل کنسل کرده است. «سوتس» و اسپین‌آف آن، «گناهکاران»، «پاکسازی» و «مجهول» مهمترین سریال‌های در حال پخش این شبکه به شمار می‌روند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *