سریال های Dark Tower و Wheel of Time در دست توسعه هستند

لیست سریال های پیش رو Amazon همچنان در حـال گسترش است؛ این کمپانی به تازگی حق امتیاز چند داستان سطح را بالا دیگر را هم خریداری کرده است، از جمله The Dark Tower (برج تاریک) و Wheel of Time (چرخ زمان). طرفداران این دو رمان اکنون سال هاست که منتظر هستند تا این دو داستان مشهور پا به تلویزیون بگذارند و یک سریال از آنها ساخته شود، اما تاکنون به چیزی که منتظرش هستند نرسیده انـد. ولی به زودی می رسند …

سریال Dark Tower قرار بود یک ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ باشد برای نسخه سینمایی آن که سال گذشته اکران شد و ادریس آلبا ستـاره اصلی آن بود. اما بعد از عملکرد خیلی ضعیف فیلم آن و شکست همزمان تجاری، هنـری اش اعلام شد که سریال ﺍﺳﭙﯿﻦﺁﻑ نیست و یک بازآفرینی کـامل خواهد بود. طبق انتظار تولید این سریال از تابستان ۹۷ آغاز خواهد شد، اما اطلاعات خیلی کمی از جزئیات این پروژه داریم. سریال بعدی که بی سر و صدا به جلو پیش می رود Wheel of Time است، که بر اساس یک سری کتاب فانتزی به قلم ﺭﺍﺑﺮﺕ ﺟﻮﺭﺩﻥ ساخته می شود. طرفداران این کتاب وقتی که شنیدند قرار است یک سریال بر اساس کتاب محبوبشان ساخته شوند خیلی خیلی خوشحال شدند.

حال طبق گزارشی تازه منتشر شده، دو سریال The Dark Tower و Wheel of Time در دست توسعه قرار دارند و Amazon در حال کار بر روی آنهاست. هر دو سریال بر اساس رمان هایی پرطرفدار ساخته می شوند. The Dark Tower که توسط استیون کینگ مشهور نوشته شده داستان ﺭﻭﻻﻧﺪ ﺩﺳﭽﯿﻦ را روایت می کند، یک ﺷﻮﺍﻟﯿﻪ که ﺩﺭ ﭘﯽ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﺑﺮﺝ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﺍﺳﺖ. ﺟﺎﯾﯿﮑﻪ ﺩﺭ ﺁﺧﺮ ﺩﻧﯿﺎ ﻭﺍﻗﻊ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ، برجی که دو دنیا را کنار هم نگه داشته است. ﺍﻭ ﻣﯽﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺭ ﻓﻀﺎ و ﺯﻣﺎﻥ ﺳﻔﺮ ﮐﻨﺪ ﻭ ﻣﯿﺪﻭﺭﻟﺪ، دنیای خودش ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﻧﻘﺮﺍﺽ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﻫﺪ؛ فیلمی که بر اساس این کتاب ساخته شد یک افتضاح به یادماندنی بود، اما طرفداران انتظار دارند نسخه سریالی آن بهتر عمل کند.

آمازون اکنون همزمان در حـال کار بر روی چندین پروژه مختلف است، از جملـه سریال های Snowcrash یا Lazarus و Ringworld. البته مورد انتظارترین پروژه، سریال Lord of the Rings است. آمازون با جدیت تمام به دنبال این است که دنیای پرطرفدار ارباب حلقه ها را به تلویزیون بیاورد. ما همچنین شنیده ایم که Amazon قصد دارد یک سریال اقتباسی بر اساس Conan the Barbarian (ﮐﻮﻧﺎﻥ ﺑﺮﺑﺮ) بسازد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *