سریال «Once Upon A Time» پس از فصل هفتم پایان می‌یابد

سریال فانتزی «روزی روزگاری» (Once Upon A Time) شبکه ABC پس از پایان فصل هفتم آن که در حال پخش است ادامه نخواهد یافت. بخش دوم از فصل هفتم و پایانی این سریال در تاریخ 2 مارس پخش می‌شود و قسمت آخر آن در ماه می روی ایر خواهد رفت تا پرونده سریال با بیش از 150 اپیزود بسته شود.

سریال «روزی روزگاری» پس از پایان فصل ششم دستخوش تحولاتی در بازیگران و نوع روایت قصه شد و همچنین روزهای پخش آن پس از مدت‌ها از روزهای یکشنبه به جمعه شب‌های کم‌بیننده‌تر تغییر یافت. ژانویه گذشته در جریان برگزاری کنفرانس زمستانی منتقدین تلویزیونی، «چنینگ دانگی» مدیر بخش سرگرمی شبکه ABC اعلام کرده بود که به فصل هشتم سریال «خوش بین» است، اما تولید فصل هشتم آن هیچگاه به حقیقت نخواهد پیوست.

«روزی روزگاری» در سال 2011 با نویسندگی «آدام هاروویتز» و «ادوارد کیتسیس» با ایده‌ای جاه‌طلبانه آغاز به کار کرد. سریال شخصیت‌های افسانه‌ای نام آشنا چون سفیدبرفی، سیندرلا، پینوکیو، شنل قرمزی، رابین هود و بسیاری دیگر را با دنیای حقیقی پیوند زد. در پایان فصل ششم بیشتر بازیگران اصلی از جمله «جنیفر موریسون»، «جنیفر گودوین» و «جاش دالاس» از سریال جدا شدند.

فصل اول سریال انتخاب اول مخاطبین 18 تا 49 ساله بود و هر اپیزود آن به صورت میانگین 11.8 میلیون بیننده داشت. محبوبیت این سریال تا حدی بود که پس از فصل سوم، اسپین‌آفی به نام «روزی روزگاری در سرزمین عجایب» از آن به تولید رسید. انتقال روزهای پخش از یکشنبه به جمعه و همچنین جدایی بازیگران اصلی موجب شد میانگین بینندگان سریال به 3.8 میلیون در فصل هفتم تنزل یابد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *