چیزی که سه قسمت از فیلم‌های «پاکسازی» (The Purge) آن را پوشش نداده را قرار است نسخه سریالی این فیلم نمایش دهد. این برنامه در راس کار شبکه «سای‌فای» (SyFy) قرار گرفته است. همانطور که می‌دانید داستان سری فیلم‌های The Purge در مورد روزی در سال است که روز پاکسازی نام دارد، در این روز به مدت 12 ساعت هرگونه جرم و جنایتی قانونی و آزاد است اما 364 روز دیگر در سال وجود دارد که جرم و جنایات قانونی نیستند و این داستانی است که سریال The Purge بر اساس آن ساخته خواهد شد. فیلم‌برداری این سریال قرار است به همراه فیلم‌برداری قسمت چهارم مجموع سینمایی آن انجام شود.

مدت‌ها قبل خبری رسمی منتشر شد که کارگردان این مجموعه آقای «جیمز دمانکو» (James DeMonaco) خواستار ساخت سریالی تلویزیونی در کنار مجموعه فیلم‌های سینمایی است و مدتی بعد از آن به‌صورت رسمی تایید شد که این سریال ساخته می‌شود و در شبکه‌های «یواس‌ای» (USA) و SyFy به روی آنتن می‌رود. اکنون نیز طی خبرهایی اعلام شد این سریال دیگر روزهای سال را پوشش خواهد داد و تاثیرات آن 12 ساعت را بر دیگر روزها اعلام می‌کند. همانطور که گفته شد فیلم‌برداری The Purge و قسمت چهارم از مجموعه‌ سینمایی آن به صورت هم‌زمان انجام خواهد شد.

هنوز تاریخ مشخصی برای شروع پخش سریال The Purge اعلام نشده است اما تایید شده که چهارمین قسمت از مجموعه سینمایی این فیلم قرار است در تاریخ «4 جولای 2018» برابر با «13 تیر 1397» در سینماهای ایالات متحده اکران شود.

  • The Purge

    تاریخ فیلم‌برداری سریال The Purge

    تاریخ فیلم‌برداری سریال The Purge خبرگذاری محلی، محل فیلم‌برداری و تاریخ شروع سریال تلوزیو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *