لغو شدن سریال Sense8 یکی از سخت‌گیرانه‌ترین تصمیمات شبکه نتفلیکس محسوب می‌شود زیرا کوتاه کردن داستان بسیار زیبا و درگیر کننده این سریال باعث ناراحتی طرفداران شده بود.

اما دیگر دلیلی برای ناراحتی طرفداران سریال Sense8 وجود ندارد، زیرا «لانا واچوفسکی» (Lana Wachowski)، کارگردان این سریال، بیان کرده است که بخاطر حمایت طرفداران این سریال در سال 2018 باز خواهد گشت.

حدودا یک ماه از خبر کنسل شدن سریال Sense8 می‌گذرد و حالا لانا واچوفسکی خبر از بازگشت این سریال محبوب می‌دهد. او با پیامی احساسی در توییتر خود درباره ناراحت کننده بودن کنسل شدن این سریال حرف زد و گفت که سریال Sense8 یک قسمت 2 ساعته‌ دیگر خواهد داشت.

مرگ به تو اجازه خداحافظی گفتن را نمی‌دهد. قسمت آخر سریال که 2 ساعت است در دست ساخت قرار دارد. به سایر بینندگان خبر دهید.

با آنکه در پست کلمه‌ آخر وجود دارد، اما خود اچوفسکی می‌گوید که اگر تجربه این کار به من چیزی را آموخته باشد، آن است که هرگز چیزی مشخص نیست. نتفلیکس در مورد این قسمت 2 ساعته هنوز اطلاعاتی منتشر نکرده است، اما خبر داریم که قراردادهای بازیگران تا ماه ژوئن تمدید شده است.

نتفلیکس مشخصا استانداردهای کنسل کردن برنامه‌هایش را نشان داده است، البته خرج 9 میلیون دلاری برای هر قسمت از سریال Sense8 واقعا مبلغ زیادی بود. به هر حال طرفداران این سریال بلافاصله پس از کنسل شدن آن با تلاش بسیار در جمع کردن امضا و اعتراضات، حمایت و علاقه‌ خود را به این مجموعه نشان دادند، پس به شما و خودم برای این خبر تبریک می‌گویم.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *