خانه سینما و تلویزیون اخبار سریال Sense8 پس از دو فصل کنسل شد

سریال Sense8 پس از دو فصل کنسل شد

0

چندی پیش مدیر عامل نتفلیکس، «رید هستینگز» (Reed Hastings)، بیان کرده بود، از این پس شبکه نتفلیکس در مورد کنسل کردن سریال‌ها سختگیرانه‌تر عمل خواهد کرد. در همین راستا سریال Sense8 که توسط خواهران واچوفسکی‌ها ساخته شده و نزد طرفداران محبوبیت بالایی داشت پس از دو فصل کنسل شد.

سایت «شوپاترول» (ShowPatrol) اولین منبعی است که این خبر را منتشر کرده است. «برایان جی اسمیت» (Brian J. Smith) یکی از ستارگان سریال Sense8 چندی پیش بیان کرده بود که برای ادامه یافتن سریال Sense8 و ساخته شدن فصل سوم، به حمایت طرفدران نیاز است. یکی از نکاتی که می‌تواند در کنسل شدن سریال Sense8 تاثیر گذار باشد این است که ساخته شدن هر قسمت فصل دوم 9 میلیون دلار هزینه داشته است.

بیانیه نتفلیکس را در مورد کنسل شدن سریال Sense8 را می‌توانید در پایین مطالعه کنید:

بعد از ساخت 23 قسمت از سریال، در 16 شهر مختلف و 13 کشور متفاوت، داستان Sense8 به پایان خود رسیده است. این سریال همان چیزی بود که ما و طرفداران می‌خواستیم: جسورانه، عاطفی، خیره کننده و فراموش نشدنی.

این سریال واقعاً یک برنامه جهانی بود که حتی سازندگان و بازیگران آن نیز تنوع زیادی داشت. این موضوع را می‌توان به خوبی در رابطه‌ای که طرفداران با سریال برقرار کرده‌اند نیز دید. ما از لانا، لیلی و جو برای ساخت یک سریال عالی تشکر می‌کنیم و از تمام تیم بازیگری هم به خاطر کار عالی و تعهدشان سپاس گذاریم.

این خبر واقعاً برای طرفداران این سریال شکه کننده است؛ سریال Sense8 میان تمامی اعضای جامعه جهانی صرف نظر رنگ پوست، جنسیت و علاقه‌های مختلف طرفدار داشت. Sense8 یک دستان علمی تخیلی عالی دارد که از پیش‌زمینه جهانی و فیلم‌برداری در کشورهای مختلف به بهترین شکل ممکن بهره می‌برد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *