همه‌ی ما در ویدئوها و تصاویری که از کنسول نینتندوسوییچ منتشر شدند، با این کنسول چندجانبه آشنا شدیم. نینتندوسوییچ را می‌توان هم به عنوان یک کنسول خانگی حساب کرد هم یک کنسول همراه. یعنی هم می‌توانید در خانه پای تلوزیون با آن بازی کنید و هم در خیابان، پارک و …

اما به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GameRant، ممکن است نینتندو تنها کمپانی نباشد که به دنبال توسعه‌ی این چنین کنسول‌های خلاقانه باشد. اخیرا شایعه‌ای مطرح شده مبنی بر اینکه کمپانی سونی امتیاز کنسولی با شباهت بسیار به نینتندوسوییچ را به ثبت رسانده. در واقع این امتیاز در سال 2015 به ثبت رسیده بود ولی الان خبر آن در اینترنت منتشر شده.

در تصویری که در سطح نت منتشر شده، کنسولی را می‌بینیم که بی‌شباهت به نینتندوسوییچ نیست و در دوطرف آن کنترلرهایی شبیه DualShock 4  وجود دارد که همانند Joy-Conها جداشدنی هستند.

http://up.vbiran.ir/uploads/1409014874212389767_aystation-patent-handheld-switch-565x389.jpg

با این اوصاف سونی حق امتیازهای دیگری را نیز برای خود ثبت کرده‌بود ولی شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی از آن‌ها نبودیم. مانند Glove Colntrollerهایی که در سال‌های پیش به ثبت رساند ولی تا به الان خبری از توسعه‌ی آن‌ها نشده. پس نمی‌توان مطمئن شد که سونی در حال توسعه‌ی این کنسول دستی است.

آیا سونی قصد دارد رقیبی برای نینتندوسوییچ را وارد بازار کند؟ یا جانشینی برای PS Vita؟  هنوز رسما چیزی تایید نشده ولی امکان سرمایه‌گذاری مجدد سونی در بخش کنسول‌های دستی وجود دارد. نظر شما در این باره چیست؟

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *