شبکه CW ده سریال پربیننده خود از جمله «ریوردیل»، «ارو» و «سوپرنچرال» را برای فصل‌های جدید تمدید کرد

شبکه‌ی CW ۱۰ سریال پربیننده‌ی خود را برای فصل تلویزیونی ۲۰۱۹-۲۰۲۰ را تمدید کرد. «مارک پدوویتز» اعلام کرد که پنج سریال ابرقهرمانی دی‌سی در میان این سریال‌ه وجود دارند. این قراردادها فصل هشتم سریال «پیکان» (Arrow)، فصل پنجم سریال «سوپرگرل» (Supergirl) و «افسانه‌های فردا» (Legends of Tomorrow)، فصل ششم «فلش» (The Flash) و فصل سوم «آذرخش سیاه» (Black Lightning) می‌شود.

این شبکه به تازگی سفارش ساخت اپیزود آزمایشی «بت‌وومن» (Batwoman) را نیز صادر کرده که طبق برنامه باید در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ به نمایش درآید. پیش از این نیز اعلام شده بود که فصل پنجم «آی‌زامبی» (iZombie) آخرین فصل سریال خواهد بود. این سریال پس از «اسمال‌ویل» (Smallville) اولین سریال براساس کامیک‌های دی‌سی بود که در این شبکه به پایان می‌رسید.

تمدید شدن این سریال‌های ابرقهرمانی با نزدیک شدن بزرگترین کراس‌اور تاریخ دی‌سی یعنی «بحران در زمین‌های بیکران» (Crisis on Infinite Earths) پیش‌بینی می‌شد. سریال «آذرخش سیاه» اگرچه با سریال‌های ابرقهرمانی دیگر دی‌سی اشتراکاتی ندارد، اما هواداران امیدوارند که به طریقی در کراس‌اور «بحران» شخصیت این سریال تحسین شده را ببینند.

شبکه‌ی CW همچنین سریال «ماورءالطبیعه» (Supernatural) را نیز برای فصل پانزدهم تمدید کرد. این سریال در فصل آخر خود از مرز ۳۰۰ اپیزود عبور خواهد کرد. ریاست شبکه از احتمال تولید یک اسپین‌آف برای این سریال خبر داده است.

«ریوردیل» (Riverdale) نیز دیگر سریال محبوبی است که تولید فصل چهارم آن به تأیید شبکه رسید. این سریال یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه بود و در حفظ بینندگانش کم‌نظیر عمل کرده است. برای «ریوردیل» اسپین‌آفی به نام «کیتی کین» (Katy Keene) در دست ساخت است.

دیگر سریال‌های تمدید شده شبکه نیز شامل (Legacies)، (Charmed) و (Dynasty) می‌شوند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *