شبکه The CW به هیچکدام از سریال های ابرقهرمانی خودش پایان نمی دهد!

همانـطور که خبر دارید شبکه The CW در حال آماده شدن برای معرفی شخصیت زن خفاشی و سپس تولید مجموعه تلویزیونی Batwoman (زن خفاشی)است؛ این شبکه قصد دارد طی رویداد ﮐﺮﺍﺱﺍُﻭﺭ امسال سریال های قهرمانی خودش [که افسانه های فردا در آن حاضر نمی شوند] شخصیت زن خفاشی را معرفی کند و سپس با یک سریال انفرادی داستان او را ادامه دهد. در این میان شایعه ها ادعا کردند که CW با تولید سریالی جدید یکی از نمایش های قبلی خودش را لغو خواهد کرد، اما کاشف به عمل آمد که چنین چیزی مورد نظر رئسای این شبکه قرار نگرفته است.

مارک پیدوویتز رئیس سی‌دابلیو بتازگی طی یک رویداد خبری گفته است “ما پنج سریال روی آنتن داریم اما همچنین ششمین شب را هم اضافه کرده ایم…” که منظور وی همان سریال Batwoman می باشد. پیدوویتز در ادامه گفت “سریال ها بلاخره به پایان می رسند اما در حال حاضر برنامه ای برای تمام کردن هیچکدام نداریم…” با این حساب ما “فعلا” می توانیم از تماشای سریال های ابرقهرمانی این شبکه لذت ببریم، تا زمانی که تصمیم بگیرند زمان خداحافظی فرا رسیده است.

آقای پیدوویتز قبلا این نوید را به طرفداران داده بود که The CW همزمان بیشتر از چهار سریال را روی آنتن نخواهد بـرد که همین قضیه منجر به ایجاد وقفه در پخش Supergirl شده بود، اما زمانی که خبر ساخته شدن سریال Batwoman به گوشمان رسید تعجب کردیم که چطور تصمیم به انجام چنین کاری گرفته اند، در همین نقطه بود که برای بسیاری یک سوال بزرگ ایجاد شد: آیا پخش یک سریال ابرقهرمانی جدید ممکن است بر روی دیگر نمایش های این شبکه تاثیر بگذارد و حتی باعث لغو یکی از آنها شود؟

زمانی که صحبت از لغو شدن یکی از سریال ها شد، بیشتر نگاه هـا به سمت Arrow (پیکان) جلب گشت، مخصوصا زمانی که استیون آمل بازیگر نقش الیور کوئین/گرین اَرو اظهار کرد می خواهد فصل هفتم سریال Arrow طوری نوشته شود که انگار آخرین فصل آن است. البته ما هر سال با این شایعه که Arrowقرار است لغو شود روبرو می شویم و خبر جدیدی حداقل برای ما نیست، اما طبق اظهارات تازه پیدوویتز در این نقطه دلیلی برای اینکه باور کنیم این سریال با فصل هفتم خودش به پایان می رسد نداریم — پس اگر از طرفداران گرین اَرو هستید، هنوز برای ناراحتی زود است.

باید بدانید؛ پخش فصل پنجم The Flash و فصل دوم Black Lightning (رعد سیاه) از تاریخ ۹ اکتبر (مصادف با ۱۷ مهر) آغاز می شود. فصل جدید Supergirl از ۱۴ اکتبر (مصادف با ۲۲ مهر) روی آنتن می رود، Arrow هم از ۱۵ اکتبر مصادف با ۲۳ مهر). Legends of Tomorrow نیز دیرتر و از تاریخ ۲۲ اکتبر (مصادف با ۳۰ مهر) بازخواهد گشت. منتظر انتشار گزارش های بیشتر در ارتباط با سریال های ابرقهرمانی The CW باشید…

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *