صحبت های رایان جانسون از برنامه‌‌اش برای سه گانه جدید Star Wars

کمتر از دو هفته دیگر فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) به کارگردانی رایان جانسون، به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. با این حال ماه گذشته، کمپانی لوکاس فیلم (Lucasfilm) و والت دیزنی (Walt Disney) ساخت سه گانه جدید فیلم Star Wars به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون را رسما تایید و اعلام کردند. جانسون کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه قسمت اول این سه‌گانه جدید را بر عهده خواهد داشت و طبق اطلاعات اولیه منتشر شده، این سه‌گانه جدید بخشی از حماسه اسکای‌واکر نخواهد بود و یک سه‌گانه کاملا مستقل است. در این سه‌گانه شاهد معرفی شخصیت‌های جدیدی در دنیای جنگ ستارگان خواهیم بود که تا به امروز هیچ‌گاه آن‌ها را مشاهده نکرده بودیم.

Rian Johnson

با وجود اینکه فیلم Star Wars: The Last Jedi هنوز منتشر نشده است، اما ظاهرا کیفیت فیلم در سطحی بوده که به‌راحتی مسئولان لوکاس‌فیلم و والت دیزنی را راضی کرده است که این پروژه بسیار بزرگ را به دستان جانسون بسپارند. با این حال، در حال حاضر سوالات زیادی در مورد سه‌گانه جدید فیلم Star Wars مطرح است و بسیاری می‌خواهند بدانند که جانسون چقدر در معرفی شخصیت‌ها و دنیاهای جدید و کشف‌نشده دنیای جنگ ستارگان انعطاف‌پذیر خواهد بود و اینکه آیا داستان سه‌گانه جدید این مجموعه قرار است کاملا خارج از افسانه خانواده اسکای‌واکر روایت شود یا قرار است دوباره شاهد بازگشت این خانواده باشیم؟ جانسون وعده داده است که قصد دارد یک داستان کاملا جدید را خلق و روایت کند. جانسون به وب‌سایت IGN گفت:

در حال حاضر تمام دنیای جنگ ستارگان را کاملا آزادانه در اختیار داریم. چیزی که من برای آن بسیار هیجان‌زده هستم این است که این اجازه را داریم که به تعدادی از مکان‌های جدید این مجموعه برویم و با شخصیت‌های جدیدی آشنا شویم و ببینیم که چه چیزهای دیگری در این دنیا وجود دارد. بیایید بدون هیچ محدودیتی یک داستان جدید داشته باشیم و آن را در سه فیلم جدید از این کهکشان روایت کنیم. این بسیار هیجان‌انگیز است.

در حال حاضر هیچ یک از سه فیلم سه‌گانه جدید دنیای جنگ ستارگان تاریخ اکرانی ندارد، اما به نظر نمی‌رسد که اولین فیلم سه‌گانه جدید این مجموعه پیش از سال ۲۰۲۰ به روی پرده‌های سینما برود. پس از فیلم Star Wars: The Last Jedi که فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان خواهد بود و قرار است در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) اکران شود، فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) و فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) به‌ کارگردانی و نویسندگی جی جی آبرامز، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸)، به روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

Rian Johnson in Star Wars: The Last Jedi

این موضوع بدان معنا است که جانسون بخشی از برنامه لوکاس‌فیلم برای آینده فیلم‌های پیش درآمد دنیای جنگ ستارگان نخواهد بود و او قرار است این مجموعه را در آینده به بخش‌های جدید و کشف‌نشد‌ه‌ای ببرد. جانسون در ادامه توضیح می‌دهد که چرا او فکر می‌کند که وظیفه دارد میراث دنیای جنگ ستارگان را در این مسیر مهم و بزرگ ادامه دهد. جانسون گفت:

همه ما تنها یک‌بار همکاری واقعا خوبی را با یکدیگر داشتیم. شناخت خوبی از یکدیگر داشتیم و این بخش بزرگی از آن بود. ما ساخت این فیلم را به پایان رساندیم و همه ما از جمله کاتلین کندی، باب ایگر، آلن هورن، آلن برکمن و همه کسانی که در دیزنی حضور داشتند، خیلی ناراحت شدیم که این کار به پایان رسیده است. ما فکر می‌کردیم که چگونه می‌توانیم راهی را برای ادامه دادن همکاری با هم پیدا کنیم و در این زمان بود که من ایده سه‌گانه جدید دنیای جنگ ستارگان با یک داستان کاملا جدید را مطرح کردم و برای من واقعا هیجان‌انگیز بود.

انتظار می‌رود که طی ماه‌های آینده خبرهای بیشتری از سه‌گانه جدید فیلم Star Wars منتشر شود.

تانی کال

برگرفته از IGN

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *