بسیاری از افراد میلیونر یک شبه ثروتمند نشده، بلکه مدت های زیادی تلاش کرده و طرز تفکر غنی و ارزشمندی داشته اند. عده ی بسیاری از آنها از درآمد اندک به زیاد رسیده و برای رسیدن به آن تلاش کرده اند. «Timothy Sykes» یکی از این افراد است که از سرمایه اندک هزار دلار آغاز کرده تا اکنون که روزانه ۴ میلیون از تجارت سهام کسب می کند.

Timothy Sykes می گوید: دید افراد موفق و ثروتمند، رفتارها و عادت های متفاوت آنها، نگاه من را نیز نسبت به عادت های مالی و رفتاریم تغییر داد و باعث شد روند زندگی ام به طور کامل عوض شود. این عادت ها می توانند تاثیرات مثبتی در زندگی شما داشته باشند و روند رو به رشدی را در فعالیت های مالی برای شما فراهم کنند.

در ادامه ۴ عادت میلیونرها را که می توانید از آنها در زندگی خود بهره مند شوید را آورده ایم:

۱- به سختی کار می کنند

یه شبه میلیونر شدن بسیار کلیشه ای است و هیچ کسی طی یک شبانه روز ثروتمند نخواهد شد. راه درست این است که این روند در طی سالهای متوالی به انجام برسد. تمام استارتاپ های موفق برای رسیدن به ثروت سال ها تلاش کرده اند. این گونه افراد از کار کردن زیاد و سخت نمی ترسند و معتقدند که موفقیت موجب زایش موفقیت است. زمانی که فردی یک موفقیت کوچک بدست می آورد، طعم آن را می چشد و برای رسیدن به موفقیت های بعدی و مسلما بزرگتر، مشتاق تر خواهد شد. این گونه است که پروسه ی پیشرفت آنها روز به روز گسترده تر می شود. بنابراین ثروتمند شدن یک شبه اتفاق نخواهد افتاد. در واقع کار سخت، نظم و انضباط، تمایل به فشار و غلبه بر هر شرایطی می تواند در روند موفقیت بسیار تاثیرگذار باشد.

۲- اهداف روشن و مشخص دارند

آیا می دانید چرا میلیونرها علاقه به کار زیاد و سخت دارند؟ زیرا آنها اهداف روشن و مشخصی را دنبال می کنند.

بگذارید برای شما مثالی بزنم. فکر می کنید از این دو عبارت کدام یک، انگیزه بیشتری در شما ایجاد می کند. «زمانی که ثروتمند شوم، یک ماشین زیبا خواهم خرید» یا «زمانی که ثروتمند شوم یک لامبورگینی آونتادور قرمز آلبالویی خواهم خرید» ؟

فکر می کنید کدام یک از این دو جمله شما را به انجام کار سخت بیشتر تشویق می کنند؟

Timothy Sykes : زمانی که من در دوران دبیرستان به سر می بردم کار خود را آغاز کردم. در آن زمان یک پوستر بزرگ لامبورگینی را بر روی دیوار اتاقم چسبانده بودم که تصور رانندگی با آن، انگیزه زیادی را برای هرلحظه از کارم فراهم می کرد.

بنابراین روشن و مشخص ساختن اهداف می تواند تاثیر بسیار زیادی در رسیدن به موفقیت داشته باشد.

۳- از شکست نمی ترسند

ترس از شکست مانعی برای رسیدن به اهداف و دنبال کردن فعالیت هایتان خواهد شد. اگر به طور مدام از ریسک کردن بترسید و ترس از شکست داشته باشید، به طور یقین فرصت های زیادی را از دست خواهید داد. میلیونرها یک رویکرد متفاوت دارند. آنها ریسک کرده و از شکست نمی ترسند. حتی اگر شکست بخورند آن را درسی برای موفقیت های بعدی تلقی می کنند. پس حتی شکست خوردن خود می تواند عاملی برای موفقیت باشد. ضرب المثلی که می گوید: عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

۴- مشاوران موفقی دارند

Timothy Sykes می گوید اگر من در ابتدای مسیر کاریم مشاور خوبی داشتم، چند سال زودتر میلیونر می شدم. من تمام درس های زندگیم را با تجربه خود بدست آوردم.

یک مشاور خوب می تواند با راهنماییها و تجربیاتی که در اختیار دارد، سال های زیادی از هدر رفتن وقت و پول شما را نجات دهد. یک مشاور کار شما را انجام نمی دهد بلکه درس هایی که طی روند پیشرفت خود بدست آورده، آزمون ها و خطاهایی که در زندگی کسب کرده را در اختیار شما قرار می دهد. پس این کار بسیار ارزشمند خواهد بود.

دو نفر از دانش آموخته های من که هم اکنون میلیونر هستند با تمام راههای رفته من آشنا شدند و خیلی زودتر از من به هدف خود نائل شدند. از این مورد می توان فهمید که اهمیت داشتن یک مشاور خوب و با تجربه چقدر تاثیرگذار خواهد بود.

vitrino

  • هوش هیجانی

    طرز فکر افراد موفق

    طرز فکر افراد موفق خیلی از افراد همیشه به دنبال راهی برای دست یابی به موفقیت هستند. گاهی ب…
  • social

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی شاید بارها پیش آمده باشد که از خودتان بپرسید چگونه می‌توان …
  • Man success

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم فیونا گرینوالد، مشاور متخصص اجتماعی ، سخنر…
  • چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟

    چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟ خیلی از ما ها خوب میدانیم بعضی صحبت ها در در جهت استتار ضعف…
  • استرس

    درمان استرس

    درمان استرس استرس اصولا مانع عملکرد صحیح بسیاری از فعالیت های فیزیکی و روحی افراد میشود. ا…
  • عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی

    عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی تا کنون حتما برایتان پیش آمده که موبایل خود را بر رو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *