با اکران فیلم پر فروش ۲۸ Days Later (بیست و هشت روز بعد) در سال ۲۰۰۳ و در ادامه ی آن بازسازی زک اسنایدر در سال ۲۰۰۴ از فیلم Dawn of the Dead (طلوع مردگان)، ژانر زامبی که زیر ژانر ترسناک می باشد، بعد از اینکه دهه ی ۹۰۰ میلادی را در حالتی شبیه به خواب زمستانی سپری کرد، دوباره در میان عموم یک تجدید حیات عظیم را تجربه کرد. با اینکه با پخش سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) بار دیگر این موج از طرفداران سینمای زامبی دوباره کاهش یافت، یکی از آثار اصلی ای که جزو آخرین های آن دوره می باشد، فیلم کمدی و ترسناک Zombieland (سرزمین زامبی ها) در سال ۲۰۰۹ می باشد.

با کارگردانی روبن فلیشر، داستان فیلم پس از یک طغیان آخرالزمانی زامبی ها را دنبال می کند که در بیشتر آمریکا گسترده شده است. این فیلم با بازی وودی هارلسون، جسی آیزنبرگ، اما استون، ابیگیل برسلین به عنوان یک گروه نامطابق از بازمانده ها می باشد که در نهایت شروع به شکل دادن به خانواده ی موقت خود می کنند. در حالی که تا این زمان هارلسون مشهورترین بازیگر در فیلم می باشد ولی آیزنبرگ، استون و برسلین از آن زمان تلاش خود برای پیشرفت در هالیوود را ادامه داده اند.

فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی ها)

با اینکه صحبت هایی در مورد سرزمین زامبی ها ۲ از همان زمانی که فیلم اول اکران شد، وجود داشت، حدود یک سال گذشته وقتی که نویسندگان اصلی، رت ریس و پاول ورنیک تایید کردند که سخت بر روی فیلمنامه ی فیلم دوم کار می کنند، این صحبت ها طعم واقعی به خود گرفت. تلاش برای بدست آوردن چراغ سبز برای پروژه با موفقیت فیلم Deadpool (ددپول) که نویسنده هایش همین نویسندگان بودند، بسیار راحت تر شد. مدت زیادی می گذرد که خبری در مورد این دنباله شنیده نشد ولی الان اوضاع با مصاحبه ی اخیر نویسنده ها فرق کرده است. آنها بیان می کنند:

“این در توسعه ی فعال می باشد. ما در تلاش هستیم تا آن را در جریان نگه داریم. همه ی بازیگران فیلمنامه را خوانده اند و آن را دوست داشته اند. روبن فلیشر قراردادش را امضا کرده است. تنها مانده است که قرارداد بازیگران را نهایی کنیم و بودجه ی آن را مشخص کنیم. الان همه ی بازیگران به سوپراستار تبدیل شده اند، ما فیلم اول را با ۲۰ میلیون دلار ساختیم، پس این تلاش دارد تا با آن مدل مالی متناسب باشد پس این برای استودیو قابل فهم است و باید قادر باشند که به بازیگران آنچه که الان حقشان است پرداخت کند.

ما مدیر سونی پیکچرز، تام راتمن را مکررا دیده ایم و او را به ستوه آوردیم. ما اجازه نمی دهیم که بیخیال شوند. ما می خواهیم که فیلم سرزمین زامبی ها ۲ را بسازیم.”

هنوز مشخص نیست که فیلم سرزمین زامبی ها ۲ در مورد چه موضوعی می باشد، اما بیانیه ی فوق کامل شدن فیلمنامه و راضی بودن بازیگران را تایید می کند. هارلسون همیشه از علاقه اش به این فیلم و این نقش صحبت می کرده است پس الان او می تواند بار دیگر این نقش را به تصویر بکشد. بودجه و برنامه ی فیلم اغلب وابسته به استون و آیزنبرگ می باشد چون الان آنها به بازیگران بزرگی تبدیل شده اند و کار سونی برای آوردن آنها به این فیلم بسیار سخت تر شده است. با این حال، این فیلم بدون آنها چندان آینده ی روشنی در پیش نخواهد داشت.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *