به نظر می رسد که فیلم Power Rangers (قدرت رنجرها) فعلی تنها نسخه از این عنوان نباشد و قرار است ۵ دنباله دیگر نیز از آن ساخته شود. حیم سابان رئیس کمپانی سابان در مصاحبه ای اشاره کرده است که:

ما در حال حاضر شش داستان مختلف از فیلم را آماده داریم

اولین عنوانی که از پاور رنجرز پخش شده است سریال The Mighty Morphin Power Rangers در سال ۱۹۹۳ می باشد که بر اساس انیمیشنی ژاپنی بوده است. در فیلم جدید قدرت رنجر ها بازیگرانی چون ار جی سایلر (رنجر آبینائومی اسکات (رنجر صورتیداسری مونتجومری (رنجر قرمزبکی جی (رنجر زردلودی لین (رنجر سیاهالیزابت بنکس (ریتا روپلسا) و برایان کرانستون در نقش زوردون حضور دارند.

کمپانی سابان فیلم در مصاحبه ای دیگر گفته است که:

اگر فیلم پاور رنجرز موفق باشد، بلافاصله بعد از آن جلسه ای برای داستان و برنامه ریزی ساخت پاور رنجرز ۲ برگزار خواهد شد.

فیلم Power Rangers (پاور رنجرز) داستان ۵ دانش آموز عادی را دنبال می کند، زمانی که آنها می فهمند شهر کوچکشان به نام آنجل گراو در آستانه ی تهدید بیگانه ها هست باید به چیزی فوق العاده تبدیل شوند. انتخاب شده با دست سرنوشت، قهرمانان ما به سرعت متوجه می شوند که آنها تنها کسانی هستند که می توانند سیاره را نجات دهند. اما برای انجام این کار باید بر مشکلات روزمره ی خود چیره شوند، در ادامه این دانش آموزان  با یکدیگر تشکیل یک تیم می دهند و قبل از اینکه خیلی دیر شود تیم خود را برای مقابله با تهدید جدی شهرشان آماده می کند.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *