تا چند هفته دیگر فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال Westworld آغاز می‌شود. وست ورلد به همراه Stranger Things دو سریالی بودند که بیشترین توجه را در سالی که گذشت به خود جلب کردند. در این سریال با نگاهی عمیق به هویت و احساسات انسانی، در دنیایی غنی و پیچیده با پس‌زمینه‌ای فراموش‌نشدنی و موضوعی جنجالی همراه شدیم.

با ترکیب عناصر مختلف، این سریال را می‌توان در چندین ژانر دسته‌بندی کرد. جاناتان نولان داستانی را نوشت که تبدیل به سریالی طولانی خواهد شد و اگر آن را دیده باشید، می‌دانید که با آن پایان حماسی و کوبنده، ماجرا تازه شروع شده است. هفته گذشته، جاناتان نولان با انتشار عکسی یک بخش از نام قسمت اول از فصل دوم را که برروی صفحه اول فیلم‌نامه درج شده بود به طرفداران نشان داد. این خود نشان از این داشت که تولید سریال بزودی آغاز می‌شود.

بااینکه سریال با فاصله زمانی مشخصی از قسمت پایانی فصل اول ادامه پیدا می‌کند، شایان ذکر است که اتفاقات پایانی فصل اول تاثیر بسزا و مهمی در روند داستان خواهند داشت. My Entertainment World در گزارش خود اعلام کرد که فیلم‌برداری فصل دوم وستورلد در ۱۰ جولای (حدود یک ماه دیگر) در شهر مواب در ایالت یوتا و سانتا کلاریتا در ایالت کالیفرنیا کلید می‌خورد. همان‌طور که می‌دانید از مواب برای همه صحنه‌های وسترن این مجموعه استفاده می‌شود، چه بسا سانتا کلاریتا میزبان صحنه‌هایی است که شرکت دلوس و ساختمان‌های آن را به تصویر می‌کشد.

بااینکه منتظر اکشن بیشتر و البته دیدن سرنوشت شرکت Delos هستیم، طرفداران به امید آنند که فصل دوم دنیای واقعی و خارج از پارک را نیز بیشتر به تصویر بکشد. اگر می‌خواهید بیشتر از مکان‌های فیلم‌برداری فصل دوم و نام احتمالی قسمت اول آن بدانید، مثلا اینکه روایت داستانی چگونه خواهد بود و چه شخصیت‌های جدیدی به داستان می‌پیوندند، باید مدتی در انتظار باشید. همچنین تایید شده است که وستورلد در فصل دوم پارک‌های بیشتری را نیز به تصویر می‌کشد و مشتریانش را به دنیاهای دیگری چون دنیای سامورایی‌ها می‌فرستد.

در نیمه اول سال ۲۰۱۸ منتظر فصل دوم سریال Westworld باشید.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *