فیلم Avengers 4 یک پایان برای دنیای سینمایی مارول است!

طبق تازه ترین اظهارات رئیس مارول استودیوز، فیلم سینمایی Avengers 4 (انتقام‌جویان ۴) کـه قرار است در اردیبهشت سال ۲۰۱۹ پا به گیشه بگذارد، حکم یک پایان را برای نسخه فعلی دنیای سینمایی مارول دارد. زمانی که این استودیو برای نخستین بار برنامه های خودش برای خلق یک دنیای سینمایی اشتراکی را اعلام کرد، بسیاری شک و تردید زیادی نسبت به موفقیت چنین برنامه ای داشتند. اما زمانی که فرانچایز شروع به کـار کرد همه متوجه شدند مارول با یک برنامه قوی پا پیش گذاشته است و دیری نپایید که شخصیت های این دنیای سینمایی مثل مرد آهنی و کاپیتان آمریکا تبدیل به محبوب ترین شخصیت های کمیک بوکی دنیا شدند!!حال که نزدیک به یک دهه از افتتاح دنیای سینمایی مارول گذشته، دیگر کسی آن را زیر سوال نمی برد و همه منتظر شکوفه کردن شگفتی های تازه از آن هستند. طی چند سال اخیر بسیاری از استودیوها تلاش کردن از فرمول مارول استفاده و یک دنیای اشتراکی برای خودشان خلق کنند، اما خیلی از آنها — مثل Dark Universe کمپانی یونیورسال یا حتی فرانچایز King Arthur — قبل از این شروع به کار کنند از هم پاشیدند. اما مارول هم قصد دارد فرمول خودش را تغییر دهد و اینطور که گفته شده بعد از Avengers 4 دنیای سینمایی مارول ظاهر متفاوتی به خودش خواهد گرفت.

خود کوین فایگی این را در یکی از مقاله های جدید Vanity Fair، که کاوشی دارد درون موفقیت های MCU طی یک دهه اخیر، تایید کرده است. البته ما هنوز درباره Avengers 4 اطلاعات خاصی نداریم، حتی عنوان رسمی آن هم از سوی سازندگان در خفا نگه داشته شده، آقای فایگی پیش از ادعا کرده است که این عنوان حکم یک اسپویل بزرگ را برای Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت) دارد. او به تازگی تایید کـرده است که این فیلم: “چیزهایی که تاکنون درون فیلم های ابرقهرمانی ندیده اید را می آورد: یک پایان.” این چهره مشهور در دنیای فیلم های ابرقهرمانی همچنین اظهار داشت که: “اینجا دو دوره جداگانه وجود خواهد داشت. همه چیز قبل از Avengers 4 و همه چیز بعـد از آن. من می دانم این همانطوری نخواهد بود که مردم انتظارش را دارند …”

تا جایی که ما اطلاع داریم Avengers 4 حکم یک قسمت پایانی حماسی را برای دنیای سینمایی مارول دارد، از طرفی آخرین حضور بسیاری از شخصیت های مشهور این دنیای سینمایی پرطرفدار خواهد بود. با پایان تولید این فیلم، قرارداد بازیگرانی از جمله ﺭﺍﺑﺮﺕ ﺩﺍﻭﻧﯽ ﺟﻮﻧﯿﻮﺭ (مرد آهنی)، کریس ایوانز (کاپیتان آمریکا)، مارک روفالو (هالک) و ﮐﺮﯾﺲ ﻫﻤﺴﻮﺭﺙ (ثور) با مارول استودیوز به پایان می رسد، و به همین دلیل مارول اکنون در تلاش است نسل جدید قهرمان های خودش مثل پلنگ سیاه، کاپیتان مارول و مرد عنکبوتی را روی کار بیاورد و طی دوران پس-اونجرز از آنها بهره ببرد.

در حالی که بسیاری از طرفداران نگران این موضوع هستند که نسخه فعلی MCU به یک پایان قاطع برسید، و در پی آن بسیاری از شخصیت های مهمش با مرگ روبرو شوند، رئیس مارول ادعا کرده که آنها برای ساخت ۲۰ فیلم دیگر برنامه دارند. بعلاوه، اگـر Avengers 4 قرار باشد نقش یک خداحافظی را برای شخصیت های مثل تونی استارک و کاپیتان آمریکا ایفا کند، باید در نظر داشته باشیم که استودیو نیز به آنها پایانی که واقعـا لایق آن هستند را خواهد داد. پس جای نگرانی وجود ندارد …

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *