بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که داستان فیلم John Wick 3 علاوه‌بر ادامه دادن مسیر گذشته، جزییاتی از گذشته شخصیت اصلی را فاش خواهد کرد.

در قسمت سوم فیلم John Wick بیشتر به شخصیت‌ها و گذشته آن‌ها پرداخته خواهد شد. انتظار می‌رود که آقای «چاد استاهلسکی» (Chad Stahelski)، کارگردام قسمت‌های اول و دوم این مجموعه، باری دیگر سکان هدایت را در فیلم John Wick 3 به دست گیرد و آقای «درک کولستاد» (Derek Kolstad)، فیلمنامه نویس، داستان این قسمت از فیلم را نیز بنویسد.

اگر به خاطر داشته باشید، شخصیت جان ویک، با بازی «کیانو ریوز» (Keanu Reeves)، در اولین قسمت از این فیلم یک آدمکش بازنشسته شده معرفی شد که در حال دست و پنجه نرم کردن با غم مرگ همسرش بود. همسر او قبل از مرگش یک توله سگ را به عنوان هدیه برای جان ویک خریده بود تا پس از مرگ، همسرش تنها نباشد و بتواند غم از دست دادن او را بهتر تحمل کند. متاسفانه این توله سگ به دست گروه گنگستری کشته می‌شود و جان ویک تصمیم می‌گیرد یک نفره تمامی کسانی که در این راه شریک بوده‌اند را به بی‌رحمانه‌ترین شکل ممکن به قتل برساند.

فیلم John Wick 3

هرچند که اولین قسمت از فیلم John Wick با بودجه 20 میلیون دلار تولید شد، اما نقدهای مثبت و استقبال تماشاچی‌ها باعث شد تا در گیشه به موفقیت بالایی دست پیدا کند. این موفقیت باعث شد تا ساخت ادامه آن تایید شود و قسمت دوم آن نیز با نام John Wick: Chapter 2 در ماه فوریه همین سال بر روی پرده رفت.

در قسمت دوم این فیلم مشاهده کردیم که بازنشسته شدن در دنیای آدمکش‌ها به چه معنایی است. جان ویک پس از انتقام گرفتن از کسانی که سگ او را کشته بودند، آماده می‌شود تا زندگی طبیعی و نرمالی را برای خود رقم بزند، اما سر و کله گروه دیگری پیدا می‌شود و این بار او ماشین و خانه خودش را نیز از دست می‌دهد. آقای استاهلسکی در مصاحبه خود با «ایندپندنت» (Independent) در رابطه با فیلم John Wick 3 (که به گفته خود او به این مجموعه خاتمه خواهد داد) صحبت کرده است. او گفت:

ما قصد داریم تا در فیلم John Wick 3 به «های تیبل» (High Table) و نحوه کار آن بپردازیم. جدای از این، جزییاتی از گذشته و مسیر پیش روی شخصیت اصلی را نیز در فیلم مشاهده خواهیم کرد. من نمی‌خواهم بیش از حد داستان را فاش کنم، اما به نظر من قسمت سوم دربردارنده نکات با ارزش و بسیار زیادی برای ادامه مسیر آقای ویک خواهد بود.

فیلم جان ویک 2

قسمت دوم فیلم توانست مسیر قسمت اول را دنبال کند و در همه زمینه‌ها، از سکانس‌های تیراندازی گرفته تا نبردهای تن به تن، خشونت و غیره از قسمت قبلی خود پیشی بگیرد. این فیلم حتی از لحاظ تجاری و فروش در گیشه نیز توانست قسمت اول را پشت سر بگذارد و به موفقیت بزرگی دست پیدا کند. همه این دست آوردها باعث شدند تا انتظار مخاطبان از فیلم John Wick 3 به شدن بالا رود و آن‌ها از خودشان این سوال را بپرسند که قسمت سوم چگونه می‌خواهد همه این نکات مثبت را به شکل بهتری اجرا کند؟

همانطور که آقای استاهلسکی اشاره کرد، فیلم John Wick 3 به های تیبل و نحوه کار آن خواهد پرداخت. کسانی که این فیلم را تماشا کرده‌اند، حتما مطلع هستند که های تیبل به شورایی گفته می‌شود که روئسای جنایتکاران در آن عضو هستند. ما تنها نام این شورا را در قسمت دوم شنیده‌ایم و هنوز چیز زیادی در رابطه با آن نمی‌دانیم. جان ویک در قسمت دوم مرتکب به جرم سنگینی شد. او در هتل «کانتیننتال» (Continental)، مکانی که نباید در آن خونی ریخته شود و آدمکش‌ها با امنیت تمام در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، شخصیت منفی را به قتل رساند و اکنون به مضمون درجه یک های تیبل و تمامی آدمکش‌های سر تا سر جهان تبدیل شده است.

جالب است بدانید که موفقیت فیلم John Wick باعث شده است تا شبکه‌های تلویزیونی به فکر ساخت پیش درآمد سریالی از آن بیفتند. ناگفته نماند که فیلمبرداری فیلم John Wick 3 در اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *