سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) محصول مشترک شبکه ای بی سی و کمپانی مارول در روز چهارشنبه ی این هفته دوباره باز خواهد گشت. معلوم شده است که در این قسمت مالوری جانسن نقش مادام هایدرا ملقب به وایپر یا همان افعی تیره را بازی خواهد کرد. این سومین نقشی است که جنسون در این سریال بازی می کند، او قبلا نقش رباتی به نام آیدا و شخصیت واقعی ای که ربات بر اساس آن است به نام اگنس کیتسورث را بازی کرده است. اولین تصویر این بازیگر در نقش مادام هایدرا را در بالا مشاهده می کنید.

مدیران اجرایی، جد ویدون و ماریسا تنچرون بیان می کنند:

“از آنجا که ما هایدرا را به بدنه بر گرداندیم، ما فکر کردیم آن را با نیرویی برگردانیم که بتوان بر روی آن حساب کرد. مادام هایدرا، یک شرور با دسته ای کامل از قدرت، جذابیت و ترسناک بودن می باشد. ما در سر راه مالوری تعداد زیادی چالش قرار داده بودیم و او همیشه از آنها سر بلند بیرون آمده است. ما و طرفدارها برای دیدن او در نقش مادام هایدرا و چگونگی بازی کردنش هیجان زده ایم.”

سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) قرار است در تاریخ چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ (۱۴ آوریل ۲۰۱۷) با قسمتی که عنوان آن “چی می شد اگر …” می باشد و ادای احترامی به دنیای کلاسیک مارول است، بازخواهد گشت. بازگشت این قسمت با حضور بازیگران جدیدی نخواهد بود و همان بازیگران اصلی در آن حضور خواهند داشت، در این قسمت، برت دالتون در نقش وورد و کلویی بنت در نقش دیزی دیده خواهند شد و دیزی خودش را می یابد که در یک واقعیت متناوب زندگی می کند.

قبلا تهیه کننده ی اجرایی سریال، جد ودون بیان کرده بود:

“ما تصور کردیم زمانی که شما دچار یک واقعیت متناوب بشوید، راهی بهتر از نشان دادن اینکه آنگونه که شما بازگشت یکی از شخصیت های دوست داشتنی و در عین حال منفور سریال را تصور کرده اید، نیست. همچنین ما می خواستیم که برت بازگردد. ما دلتنگ او شده بودیم.”

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *