مجموعه تلویزیونی «Child’s Play» توسط دن مانچینی ساخته می‌شود

بر اساس گزارش منتشر شده از سایت خبری «Bloody Disgusting»، قرار است شاهد نسخه سریالی فیلم «Child’s Play» باشیم. این فیلم ترساک کلاسیک قرار است امسال 30 امین سالگرد اولین اکران خود را جشن بگیرد. دن مانچینی، کارگردان و فیلمنامه نویس اثاری چون «Seed of Chucky» ،«Curse of Chucky» و «Cult of Chucky» خالق این مجموعه تلویزیونی خواهد بود.

دن مانچینی به سایت خبری «Bloody Disgusting» گفته است که دیوید کرشنر به عنوان تهیه کننده و او در حال برنامه ریزی برای این مجموعه تلویزیونی هستند. و در ادامه در مورد این سریال گفته است:

به طور عمدی، جریان این سریال از ادامه داستان آخرین فیلم این مجموعه خواهد بود. و این سریال تاریک و اضطراب آور خواهد بود.

طبق گزارش ها، فصل اول این سریال دارای 8 قسمت خواهد بود. همچنین قرار است براد دوریف به عنوان صداپیشه شخصیت چاکی دوباره در تیم این سریال حضور پیدا کند. دیوید کرشنر نیز در مصاحبه جداگانه‌ای با همین سایت گفت، که مجموعه تلویزیونی «Child’s Play» یک بازسازی مجدد نیست، بلکه ادامه دهنده همان داستان است. او درمورد رابطه اش با مانچینی گفت:

من فکر نمی کنم رابطه ای این چنین طولانی مدت میان دو نفر وجود داشته باشد. من در مورد ساخت این مجموعه و کشف دنیایی که تا پیش از این هرگز در آن قدم بر نداشته اند، بسیار هیجان زده هستم.

اولین فیلم «Child’s Play» در نوامبر 1988 منتشر شد و در مجموع 7 فیلم از این سری وجود دارد. همچنین دو فیلم کوتاه هم با همین محوریت نیز ساخته شده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *