سریال Game of Thrones سریالی نیست که ما را مدت زیادی از یک شخصیت بی‎خبر گذارد و به همه شخصیت‎‎ها از سگ شکاری تا جاکن هاگار توجه دارد.

به همین دلیل است، طرفداران انتظار بازگشتی غافلگیرانه را از فصل هفتم سریال Game of Thrones دارند. با توجه به تایید این خبر توسط یکی از بازیگران ما به زودی شاهد این صحنه خواهیم بود.

باید به اطلاع شما برسانم که در ادامه متن این خبر، خطر اسپویلر وجود دارد پس به شما توصیه می‎کنم، اگر می‎خواهید فصل هفتم این سریال را بدون کوچک‎ترین اطلاعات قبلی از اتفاقات این فصل مشاهده کنید، ادامه خبر را مطالعه نکنید.

جو دمپسی بازیگر تقش گندری، یکی از حرامزادگان رابرت براتیون، در فصل هفتم و یکی مانده به آخر این سریال به داستان باز می‎گردد. این موضوع در مصاحبه‎ای با Los Angeles Times مشخص شد:

ما این موضوع را که گندری در چه زمان و چه قسمتی از سریال به داستان بازمی‎گردد، افشا نخواهیم کرد. ولی چند ساعت قبل از شروع مراسم پیش از اکران دمپسی گفت که بالاخره از دست طرفداران پروپا قرص که موضوع بازگشت او را دنبال می‎کردند خلاص شد. تا جایی که من خبر دارم، لطیفه‎های جالبی در باره این موضوع ساخته شده است.

سریال Game of Thrones

ما گندری را پس از قمست آخر فصل سوم که Mhysa نام داشت و همان قسمتی بود که داووس او را از زندان فراری داد و او را با دادن  یک قایق پارویی به او از چنگ ملیساندرا و استنیس رهاند، ندیدیم. بسیاری از طرفدارن این موضوع را که گندری پس از گذشت چند سال همچنان در حال پارو زدن است، به سخره گرفته‎اند. اما در همین میان عده‎ای هم هستند که فکر می‎کنند نقش گندری در سریال Game of Thrones به همین جا ختم نمی‎شود. با توجه به این که رابرت براتیون فرزندی از ازدواج خود با سرسی ندارد، سرزمین طوفان و قلعه منحصر به فردش بدون حاکم و تهی از یک فرمانروای بر حق است. این امکان وجود دارد که با توجه به این که اغلب حرامزادگان رابرت کشته شده‎اند و او بزرگترین فرزند رابرت است، سرزمین‎های طوفان طبق قوانین موروثی به او برسد، البته لازمه تحقق این موضوع مشروع شدن او توسط پادشاه وستروس است، شایان به ذکر است موضوع مشروع شدن فرزندان حرامزاده برای گرفتن زمام حکومت از دوران تارگرین‎ها رواج یافت. حال توجه شما را به ارتش بزرگ دنریس که از سمت شرق به وستروس نزدیک می‎شود، جلب می‎کینم، حاکم کنونی وستروس و ملکه هفت اقلیم، سرسی است اما شاید با توجه به احتمال بروز جنگ بین این دو ملکه این وضعیت این طور باقی نماند. اگر گندری به مادر اژدهایان قول دهد که به او وفادار می‎ماند، شاید دنریس او را مشروع کند و او را از نام خانوادگی براتیون بهره‎مند سازد و حتی او را به مقام لرد سرزمین‎های طوفان منصوب کند.

سریال Game of Thrones

عده‎ای دیگر هم با توجه به این که او رابطه دوستانه خوبی با آریا داشت، پیشبینی می‎کنند که این دو دوباره گذرشان به یکدیگر خواهد افتاد و حتی این امکان وجود دارد که ازدواج قول داده شده یک استارک و یک براتیون که در زمان جوانی رابرت و لیانا داده شده بود به حقیقت بپیوندد. شخصیت گندری که در کتاب با نام Edric Storm شناخته می‎شود پس از این که توسط داووس فراری داده می‎شود، حضوری در کتاب ندارد. معلوم نیست که آیا ما او را در قسمت اول این فصل خواهیم داد یا خیر اما امیدواریم حداقل او در این فصل ملاقاتی با آریا که اکنون به یک قاتل حرفه‎ای تبدیل شده داشته باشد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *