مسعود رایگان مهمان امشب برنامه «حب الحسین»

حب الحسین برنامه ای گفتگو محور برای ایام محرم و صفر گروه خانواده شبکه دو است که کارگردان و مجری این برنامه حامد نگارش است. پخش این برنامه از سه شنبه چهارم مهرماه اغاز شده است.این برنامه در ٣۵ قسمت ٢۵ دقیقه ای تولید شده است که پخش آن تا اربعین ادامه دارد.
تا به امروز شخصیتهای مطرح سینما و تلویزیون و ورزشکاران در برنامه حب الحسین شبکه دو از ارادتشون به امام حسین و تجربه های معنوی گفته اند.
شب گذشته داریوش ارجمند در توصیف شهید حججی به نکات مهمی اشاره کرد. امشب هم مسعود رایگان مهمان این برنامه است و از عشق خود نسبت به امام حسین سخن می گوید.
حب الحسین در ٣۵ قسمت ٢۵ دقیقه ای ویژه ماه محرم و صفر تهیه و تولید شده است و یک گفت و گوی صمیمی با شخصیت های محبوب و مردمی را انجام می دهد.وجه تمایز این برنامه این است که برخلاف بسیاری از برنامه های مشابه که به موضوعات اختصاصی مربوط به حوزه کاری این هنرمندان چهره و مشهور هستند اختصاص دارد، با رویکردی معنویت محور و متناسب با ایام ماه محرم و صفر و پس زمینه ذهنی و روحی مخاطبان به تجربیات معنوی این شخصیتهای برجسته و نامدار در زندگی شان و نیز نگاهشان به زندگی پرداخته می شود.
این برنامه امشب ساعت ۲۱ از شبکه دو و بازپخش ساعت ۱:۲۰ بامداد پخش خواهد شد.عوامل عبارتند از:تهیه کنندگان :پویان هدایتی و فاطمه کریمی،کارگردان و مجری :حامد نگارش،مدیر تولید و نویسنده :زهرا رحیمی.

تانی کال

بانی‌فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *