سریال «LOST» بدون شک یکی از برترین عناوینی است که صنعت تلویزیون به خود دیده است. این سریال معمایی توانست تکنیک ها و اصول بسیاری را به عناوین بعد از خود بیاموزد. عوامل سازنده ی اثر تمام تلاش شان را کردند تا محصول نهایی شان همواره برای مخاطبان تازگی داشته باشد و هر زمان که به سراغ تماشای این سریال می روید احساس می کنید اتفاقات تازه ای را به تماشا نشسته اید. مدح و ستایش و انتقادات از سریال «لاست» به یک اندازه می باشند و همواره نظرات موافق و مخالف بسیاری در رابطه با این اثر در فضای مجازی و محافل سینمایی و تلویزیونی مطرح می شده است.
همین حالا که مشغول خواندن متن این خبر هستید، برخی منابع ادعا کرده اند که ایده هایی برای بازگرداندن مجدد سریال به قاب تلویزیونی مطرح شده است. برخی منابع خبری مدعی شده اند که احتمال بازگشت این سریال با ساختار و فرمی جدید وجود دارد. این سریال در کنار آن که اثری هنری به حساب می آمد، توانست با موفقیت های بی شماری که به دست آورد به عنوان یک الگو و استاندارد برای سریال سازی مدرن در تلویزیون به حساب آید. اگر چه آثار موفق تری بعد از «LOST» در تلویزیون ساخته شدند، ولی این قضیه هرگز از ارزش های این سریال نکاست.
پایگاه اطلاع رسانی «TVLine» با «دیمن لیندلف» نویسنده ی اصلی سریال لاست مصاحبه ای ترتیب داده است و نظر این شخص را پیرامون این اتفاق احتمالی جویا شده است. این شخص بیان کرده که ایده ی جذابی به نظر می رسد به شرط آن که در مسیر درست هدایت شود.

من به شخصه بسیار در رابطه با کار مجدد روی «لاست» فکر کرده ام. امیدوارم اگر روزی قرار باشد سریال به تلویزیون بازگردد یا هر کارگردانی مجدداً بخواهد روی آن کار کند، شخصیت های داستان دستخوش تغییرات نشوند و شکل و فرم جدیدی به آن ها ندهند، چرا که ما برای خلق سریال زحمت بسیار زیادی را متحمل شدیم و سعی مان بر این بود که در انتهای سریال همه ی شخصیت های داستان به یک سرانجام و عاقبت تقریباً بسته شده ای برسند. با این حال می دانم که صحبت های ضد و نقیض بسیاری پیرامون این خاتمه دادنی که ما نشانش دادیم وجود داشت.
من با ایده ی برگرداندن سریال به تلویزیون موافقم ولی مطمئنم که هرگز با تیمی که قصد کار مجدد روی سریال دارد وارد همکاری نخواهم شد. نه به این علت که سریال را دوست ندارم، بلکه به این دلیل که وقتی به گذشته و زمانی که سریال را می ساختیم فکر می کنم می بینم که برای ساخت آن زحمت ها و انرژی های بسیاری صرف شده است و حال با ادامه دادن سریال این احساس به سراغم می آید که پایان درستی برای سریال انتخاب نکرده ایم و این برایم آزار دهنده خواهد بود.

«لیندلف» بعد از کار بر روی سریال لاست فرصت های شغلی و نویسندگی بسیاری را تجربه نمود که شاید عمده ترین و شناخته شده ترین آن ها نویسندگی سریالی از شبکه ی HBO به نام «The Leftovers» بوده است. این سریال که به تازگی به پایان رسید برای این نویسنده فرصت آن را به وجود آورده تا با آسودگی خاطر به سمت پروژه ی بعدی خود یعنی سریال «Watchmen» بشتابد. بازگشت مجدد لاست به تلویزیون در حد یک ایده است و هنوز خبر موثقی از سوی شبکه ی ABC مبنی بر ساخت مجدد یا بازسازی آن منتشر نشده است.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *