«هانا بیکر» متفاوت در فصل دوم «13Reasons Why»

بنا به گفته ی «کاترین لنگفورد» بازیگر نقش «هانا بیکر»، این شخصیت در فصل دوم بسیار متفاوت تر از فصل اول خواهد بود. بهار میلادی سال گذشته بود که شبکه نتفلیکس سریال جدید خود را به روی آنتن برد. سریالی که در مدت زمانی اندک تبدیل به یکی از جنجال برانگیز ترین آثار تلویزیون در چند سال اخیر تبدیل شد. این سریال ماجرای نافرجامی دختری به نام هانا بیکر را روایت می کند که تعدادی از فراز و نشیب های زندگی اش را قبل از مرگ برای دوستان خود در قالب نوار کاست باقی گذاشته است. بعد از پخش قسمت نهایی فصل اول بود که خبر تمدید شدن آن برای فصل جدید سوالی را برای همگان ایجاد کرد که در ادامه ی داستان چه چیزی را باید به تماشا بنشینند؟
پایگاه خبری «EW» در مصاحبه ی جدید خود با این بازیگر پی برد که در فصل جدید شاهد حضور شخصیت های بیشتری از مدرسه ی «لیبرتی» در سریال خواهیم بود:

فصل دوم بنا به دلایل متععدی ، بسیار هیجان انگیز است؛ به نحوی که روایتی بسیار متفاوت نسبت به فصل اول دارد و من فکر می کنم داستان خوبی برای فصل دوم نگاشته شده است و بابت آن هیجان زده ام. شاید غمگین بنظر برسد ولی زندگی بدون هانا نیز ادامه دارد و در فصل جدید تاثیر مرگ او را بر روی اطرافیانش خواهیم دید. شما در فصل جدید هانای بسیار متفاوتی خواهید دید. من انتظار ندارم که هواداران همچنان به دنبال دیدن هانایی مشابه فصل اول باشند. چیزی بدیهی این فصل آن است که همچنان هانا در سریال حضور دارد چرا که به تازگی فیلمبرداری بخش های مربوط به من در سریال پایان یافته است.

در فصل اول اکثر ماجرای سریال از دید هانا روایت شد و این مسئله می تواند در فصل جدید از منظر دیگری روایت شود. فصل جدید سریال در تاریخی نامعلوم در سال 2018 منتشر خواهد شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *