«هیو جکمن» بعد از حضور موفقی که در عنوان «Logan» داشت این بار قرار است در یک اثر کاملاً متفاوت با لوگان مقابل دوربین قرار گیرد. در آخرین خبر در دسترس مطلع شدیم که هیو جکمن قرار شده تا نقش «سناتور گری هارت» را در فیلمی درام به نام «The Frontier» بازی نماید. گری هارت سناتور سابق عضو حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا بود. وی از سال 1975 تا 1987 میلادی سناتور ایالت کلرادو بود و در سنای ایالات متحده حضور داشت. با توجه به خبر منتشر شده توسط پایگاه خبری «Variety»، هیو جکمن قرار است تا نقش این چهره ی سیاسی را بازی کند.
هیو جکمن که 17 سال است نقش «لوگان» را تجربه نموده، به نظر می رسد که دوست دارد نقش مردم واقعی را بازی کند و از دنیای کامیک بوک ها فاصله بگیرد. این اولین باری است که این بازیگر استرالیایی الاصل نقش یک سیاستمدار آمریکایی را در یک عنوان درام بازی می کند. «جیسون ریتمن» علاوه بر کارگردانی، قرار است نویسندگی این فیلم را نیز بر عهده داشته باشد. او پیش تر از این نیز کارگردانی و نویسندگی فیلم «Thank You For Smoking» را بر عهده داشت.
در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره ی دیگر بازیگران این فیلم منتشر نشده است ولی خبر ها حاکی از آنند که کارگردان فیلم به دنبال افراد مناسب برای زن سناتور هارت و فرزندانش می باشد. این فیلم درام می تواند مورد توجه ی بسیاری از مردم آمریکا قرار گیرد چرا که دوران مهمی از تاریخ معاصر کشورشان را به تصویر می کشد. دورانی که رسوایی اخلاقی  نسبت داده شده به هارت و خانواده اش تا مدت ها نقل محافل خبری بود و زندگی این چهره ی سیاسی را تحت الشعاع خود قرار داد.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *