پروژه‌ی بعدی پیتر جکسون نه ساخت فیلم سیلماریلیون خواهد بود و نه قسمت بعدی انیمیشن تن تن. موتورهای مرگبار، نام پروژه‌ی بعدی پیتر جکسون و عوامل سازنده‌ی مجموعه‌ی هابیت است که از روی رمان موفقی با همین نام اقتباس خواهد شد. کارگردانی این اثر اما به کریستین ریورز که اولین پروژه کارگردانی او نیز خواهد بود رسیده است و پیتر جکسون وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه و تهیه کنندگی را بعهده خواهد داشت. فیلمبرداری این پروژه بهار سال آینده در نیوزلند آغاز خواهد.

رمان “موتورهای مرگبار” فیلیپ ریو تا حدودی به فیلم “مکس دیوانه: جاده خشم” شباهت داشته و جهانی که در آن به تصویر کشیده میشود در هزاران سال آینده است و در آن شهرهای دنیا سوار بر چرخ‌هایی عظیم بر روی کره زمین سرگردانند و برای به چنگ آوردن آخرین منابع رو به پایان زمین با یکدیگر سر جنگ دارند. در همین جهان رو به نابودی شخصیتی به نام تام نتسورثی در برخوردی غیرمنتظره با زنی جوان و مرموز دیدار می‌کند که مسیر زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد.

همسر پیترجکسون فران والش و همچنین فیلیپا بوینر در تهیه کنندگی و نگارش فیلم نامه همراه با پیترجکسون خواهند بود. هنوز تاریخ اکران این فیلم اعلام نشده است.

منبع : تاینی مووی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *