پوستر فیلم سینمایی Second Act با بازی جنیفر لوپز

کمپانی STXfilms یک پوستر تماشایی جدید از فیلم سینمایی کمدی-رمانتیک Second Act با نقش آفرینی جنیفر لوپز (که نیاز به معرفی ندارد) منتشر کرد که در آن می توانیم ستاره اصلی فیلم را مشاهده کنیم. مـا خانم لوپز معروف به Jlo را بیشتر بعنوان یک خواننده می شناسیم، اما این هنرمند ۴۹ ساله همان اندازه کـه خوانده است، یک بازیگر و صداپیشه هم می باشد. در دنیای بازیگری، اخیرا او را در سریال پلیسی Shades Of Blue (سایه های آبی) شبکه NBC دیده ایم، اما بزودی قرار است با یک فیلم سینمایی پا به گیشه بگذارد.

فیلم سینمایی Second Act یک عنوان کمدی شبیه به Working Girl (ﺩﺧﺘﺮ ﺷﺎﻏﻞ) و Maid In Manhattan (ﺧﺪﻣﺘﮑﺎﺭﯼ ﺩﺭ ﻣﻨﻬﺘﻦ) است. جنیفر لوپز در نقش شخصیتی به نام مایا ظاهر می شود، یک خانم ۴۰ ساله که با ناامیدی از رویاهای غیرممکن دست و پنجه نرم می کند. تا زمانی که، او فرصتی به دست می آورد تا به خیابان مدیسون ثابت کند که باهوش های خیابانی به اندازه کسانی کـه ﺗﺤﺼﯿﻼﺕ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻫﯽ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺍﺭﺯﺷﻤﻨﺪ ﻣﯽﺑﺎﺷﻨﺪ.

از بازیگران فیلم Second Act می توانیم به ﻣﯿﻠﻮ ﻭﻧﺘﯿﻤﯿﮕﻠﯿﺎ (سریال این ما هستیم)، ﻭﻧﺴﺎ ﻫﺎﺟﻨﺰ (سریال Powerless)، ﻟﯿﻪ ﺭﻣﯿﻨﯽ (سلطان محله کویین)، ﻓﺮﺩﯼ ﺍﺳﺘﺮﻭﻣﺎ (هری پاتر و شاهزاده دورگه)، ﺗﺮﯾﺖ ﻭﯾﻠﯿﺎﻣﺰ (روزی روزگاری در آمریکا)، ﺩﯾﻮ ﻓﻮﻟﯽ (زندگی یک حشره)، ﺁﻧﺎﻟﯽ ﺍﺷﻔﺮﺩ و ﻧﺎﺗﺎﺷﺎ ﺭﻭﻣﺎﻧﻮا اشاره کنیم. اکران این فیلم از تارخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ مصادف بـا چهارشنبه ۳۰ آبان در ایالات متحده آغاز خواهد شد.

Second Act

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *