امکان ورود شخصیت نوا (Nova) به دنیای سینمایی مارول زیاد است!

طرفداران کمیک های مارول انتظار داشتند که موفق به مشاهده شخصیت نوا در فیلم سینمایی Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) شوند اما این اتفاق نیافتاد، بعد از آن این سوال در ذهن مـا ایجاد شد که چه زمانی او را در دنیای سینمایی مارول ملاقات خواهیم کرد؛ شخصیت های کمیک بوکی زیادی وجود دارند که در انتظار یافتن یک فرصت برای حضور در دنیای سینمایی مارول هستند، اما نامی که ما بارها و بارها، دوباره بـارها آن شنیده ایم، نوا است.

این ابرقهرمان کمیک بوکی می تواند خیلی راحت با یک فیلم انفرادی یا بواسطه حضور فرانچایز Guardians of the Galaxy وارد دنیای سینمایی مـارول شود اما به نظر می رسد که جیمز گان از طرفداران این شخصیت نیست و بنابراین قرار نیست او را در قسمت سوم Guardians هم مشاهده کنیم. امـا به تازگی از کوین فایگی، رئیس مارول استودیوز درباره احتمال ورود نوا بـه سینما سوال شد، و او در جواب گفت که احتمال وقوع این اتفاق خیلی زیاد است.

کوین فایگی در این مورد گفت: “اگر ما یک تخته تابلو داشتیم با تعدادی شخصیت که پتانسیل بیشتری دارند، نوا روی تابلو است،” فایگی در ادامه گفت: “به دلیل ارتباط با دنیای Guardians، به خاطر اینکه بیشتر از یک مثال وجود دارد که اگر از کمیک ها در آوریمش جالب است. و شمـا کاملا حق دارید، او در اولین پیش نویس های Guardians of the Galaxy بود.

فایگی توضیحات بیشتری در مورد این شخصیت ارائه نداد اما او گفت که مارول در انتظار ورود Avengers: Infinity War است تا بعد از آن برای انفاقات بعدی برنامه ریزی کنند. فایگی گفت: “ما در حال درک این چیزها هستیم. در حال حاضر این یک پریشانی منحصر بفرد از منابع است چون شخصیت های زیادی وجود دارد که طرفداران خواستار مشاهده بیشتر آنها هستند. سوال این است که چطور تمام آنها را نشان دهیم؟” خب، بهتر است که تا قبل از Avengers 4 انتظار معرفی شخصیت های جدید مهمی را نداشته باشید — چون ممکن است با چندین شخصیت حاشیه ای جدید آشنا شویم — اما با اتمام یافتن فاز سوم، و شروع فاز بعدی MCU قطعا قهرمان ها و شرورهای جدیدتری پا به دنیای سینمایی مارول می گذارند، و شاید Nova یکی از آنها باشد.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *