به تازگی اپل اقدام به بروزرسانیِ برخی از بخش های وبسایت رسمی خود کرده، این آپدیت شامل بخشی می شود که به کاربران سیستم عامل اندروید اختصاص یافته، کاربرانی  که قصد تغییر گوشی اندرویدی خود از استفاده از آیفون و ios را دارند.

پیام اپل به کاربران اندروید: «با آیفون راحت تر زندگی کنید»

پیام اپل به کاربران اندروید: «با آیفون راحت تر زندگی کنید»

در صفحه اینترنتی این بخش، اپل در تلاش است تا توجه کاربران اندروید را با شعار «با آیفون راحت تر زندگی کنید» جلب کند و برای این منظور ویدیو های را ترتیب دیده است. با اسکرول کردن این صفحه، متوجه دلایل اپل برای عنوان کردن این نظر و شعار خواهید شد. این دلایل با این حقیقت آغاز می شود که انتقال داده های شما (پس از دانلود اپلیکیشن اختصاصیِ انتقال به ios از گوگل پلی) به راحتی آب خوردن انجام خواهد شد. در اینجا اما باید به این نکته اشاره کرد که انتقال داده ها از یک آیفون به گوشی اندرویدی نیز نسبتا راحت و بی دردسر انجام می شود و بنابراین ادعای اپل در این بخش را نمی توان دستاوردی عظیم برای این کمپانی به حساب آورد.

آنچه که اپل می تواند – و باید – در مورد آن به خود ببالد، این حقیقت است که سرعت عملکرد آیفون های بسیار سریع بوده (به دلیل وجود چیپست های سفارشی در آنها) و دارای دوربین هایی عالی و قدرتمند است، ضمن اینکه مباحث امنیتی و حفظ حریم خصوصی در آیفون های اپل مسائلی است که به خوبی به آنها پرداخته شده و در حالت کلی می توان گفت که استفاده از ios کاربرپسند تر است.

اپل در این بخش البته هیچ اشاره ای به این موضوع که کاربر به کدام آیفون خاصی مراجع کند، نکرده و در انتهای این صفحه در وبسایت خود، تمامیِ مدل های آیفون حال حاضر خود را معرفی کرده که شامل آیفون ۷ پلاس، آیفون ۷، آیفون  ۶s پلاس، آیفون ۶s و آیفون SE می شود.

vitrino

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *