به گزارش «هالیوود ریپورتر» شبکه ی آمازون امتیاز پخش سریال «Tin Star» را تصاحب نمود. سریال مذکور که «تیم راس و کریستینا هندریکس» بازیگران اصلی آن هستند اواخر سال جاری پخش خواهد شد. نویسندگی این سریال ده قسمتی بر عهده ی «Rowan Joffe» می باشد و قرار است توسط استودیوی «Endemol Shine» برای شبکه ی «Sky Atlantic» بریتانیا ساخته شود و حال شبکه ی آمازون امتیاز پخش آن را در ایالات متحده به دست آورده است.
اثر مذکور داستان زندگی شخصیت «جیم ورث» با بازی تیم راس را روایت می کند که یک کارآگاه بازنشسته است که در حال حاضر ریاست اداره ی پلیس شهری کوچک است و در همین حال که همه چیز بر وفق مراد پیش می رود، ناگهان اتفاقات مرموزی رخ می دهند که جو این شهر کوچک را مشتنج می کنند. اطلاعات بیشتری در رابطه با سریال در اختیار نیست. بازیگران دیگری که برای اثر مذکور تائید شده اند عبارتند از «جنوایو او.رایلی»، «ابیگیل لاری»، «الیور کوپر اسمیت»، «کریستوفر هیردا»، «استفن والترز» و «رایان کندی».
کسانی که «Tim Roth» را در فیلم هایی نظیر «Pulp Fiction»، «Selma» و «The Hateful Eight» به یاد دارند می دانند که او بازیگری کار بلد است و یکی از معدود هنرمندانی است که کار خود را به بهترین شکل ممکن از آب در می آورند.تماشای او در نقش رئیس پلیس در یک سریال می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. از سوی دیگر «کریستینا هندریکس» را به عنوان نقش اصلی بعدی سریال می بینیم. او در کارنامه ی خود سابقه ی بازی در سریال تحسین شده ای چون «Mad Men» را دارد که توسط «متیو واینر» ساخته شد و همواره به عنوان یکی از بهترین درام های ایالات متحده از آن نام برده می شود. باید منتظر ماند و دید که در ادامه چه اطلاعات دیگری پیرامون سریال مذکور منتشر می شود. همان طور که در متن اشاره شد سریال «Tin Star» اواخر سال جاری اکران هفتگی خود را آغاز می کند.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *