رئیس بخش تلویزیونی مارول، «جف لوب» (Jeph Loeb)، دلایل کمتر بودن قسمت‌های فصل اول سریال The Defenders نسبت به دیگر سریال‌های نتفلیکس را بیان می‌کند.

طرفداران از شنیدن خبر اینکه فصل اول سریال The Defenders فقط هشت قسمت دارد، در حالی که سریال‌های دیگر مارول، Daredevil ،Jessica Jones ،Luke Cage و Iron Fist همه 13 قسمتی بودند بسیار ناراضی هستند.

کم شدن قسمت‌های این سریال ممکن است به خاطر پیش بردن سریع‌تر داستان باشد. اگر به سریال‌های قبلی مارول نگاه کنیم متوجه می‌شویم که داستان همگی آن‌ها به کندی پیش روی می‌کند. البته از نظری هم کوتاه شدن قسمت‌های این سریال می‌تواند به دلیل کمبود بودجه باشد.

جف لوب این نظریه‌ها را رد می‌کند و در مورد کمتر بودن قسمت‌های سریال The Defenders می‌گوید:

این تصمیم ما هیچ ربطی به هزینه نداشت، فصل اول این سریال همیشه قرار بوده هشت قسمت باشد. ما این‌ کار را انجام دادیم تا داستان را به بهترین شیوه ممکن بیان کنیم. شما باید در نظر بگیرید که وقتی شخصیت‌های زیادی در سریال وجود دارند، باید به آن‌ها توجه شود تا بینندگان بتوانند با آ‌ن‌ها ارتباط برقرار کنند. از طرفی هم نباید زیادی به شخصیت‌ها پرداخته شود تا بینندگان خسته نشوند. اگر شما این هشت قسمت را تماشا کردید و آرزو می‌کردین که ای کاش این سریال 13 قسمته بود، این نشان دهنده علاقه‌مند شدن بیننده است و کار ما به خوبی انجام شده است.

شخصیت منفی این سریال، الکساندرا خواهد بود که «سیگورنی ویور» (Sigourney Weaver)، شخصیت اصلی فیلم‌های Alien، نقش او را بازی خواهد کرد. همانند ویلسون فیسک، الکساندرا شخصیت منفی با وقاری است که مطمئنا دشمن قدرتمندی خواهد بود.

طبق خبر‌های منتشر شده، چهار قهرمان این سریال مت مرداک «چارلی کاکس» (Charlie Cox)، جسیکا جونز «کریستن ریتر» (Krysten Ritter)، لوک کیج «مایک کولتر» (Mike Colter) و دنی رند «فین جونز» (Finn Jones)، در قسمت اول در کنار یکدیگر نخواهند بود و طرفداران باید حداقل تا قسمت دوم برای تشکیل شدن تیم Defenders صبر کنند.

نه تنها شخصیت‌های اصلی چهار سریال مارول در این عنوان دور هم جمع شده‌اند، بلکه شخصیت‌های فرعی مثل فاگی نلسن «الدن هنسن» (Elden Henson) و کارن پیج «دبرا ان وول» (Deborah Ann Woll) از سریال Daredevil، مالکوم دوکیس «اکا دارویل» (Eka Darville) و تریش واکر «ریچل تیلور» (Rachael Taylor) از Jessica Jones، میستی نایت «سیمون میسیک» (Simone Missick) از Luke Cage و کالین وینگ «جسیکا هنویک» (Jessica Henwick) از Iron Fist، به همراه جری هوگارث «کری ان ماس» (Carrie-Ann Moss) و کلر تمپل «روزاریو داسن» (Rosario Dawson)، هم در این عنوان حضور خواهند داشت.

سریال The Defenders در تاریخ 18 آگوست (27 مرداد) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *