لایو ویدئو اینستاگرام به صورت جهانی در دسترس قرار گرفت. اینستاگرام با اضافه کردن ویژگی لایو به بخش محبوب استوریز که هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند، زنجیره دیگری به جامعه فعال خود افزود.

بعد از انتشار فیسبوک لایو که با استقبال زیادی روبه‌رو شد و امکان پخش لحظات را به صورت زنده فراهم می‌کرد، اینبار ویدئو لایو اینستاگرام نیز لحظات فوق‌العاده هیجان‌انگیزی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

به نظر می‌رسد باید گفت بدرود فیسبوک لایو و پریسکوپ!

تفاوت لایو ویدئو اینستاگرام و استوریز چیست؟

لایو ویدئو اینستاگرام

وقتی یکی از کاربران اینستاگرامی که فالوو می‌کنید، لایو شود، آیکون‌های حباب شکلی با یک لوگوی LIVE بزرگ بنفش در بالای صفحه نمایش شما ظاهر خواهد شد.

بزرگترین تفاوت ویدئو لایو اینستاگرام و استوریز و همچنین اپلیکیشن‌هایی مثل پریسکوپ این است که نمی‌توان لایو استوریز اینستاگرام را ذخیره و آرشیو کرد، یعنی در صورتی که آنها را بلافاصله تماشا نکنید، از دست خواهند رفت و امکان تماشای دوباره این ویدئوهای لایو وجود نخواهد داشت.

چگونه از لایو ویدئو استفاده کنیم؟

لایو ویدئو اینستاگرام

بعد از رفتن به قسمت استوریز، امکان استفاده از لایو ویدئو را خواهید داشت، لایو ویدئو برای دوستانی پخش خواهد شد که شما را فالوو می‌کنند، اما این امکان نیز وجود دارد که کاربران خاصی را برای تماشای لایو ویدئو اینستاگرام انتخاب کنید، بنابراین می‌توانید افراد خاصی را از لیست تماشاچیان خود حذف نمایید.

امکان سنجاق کردن یک کامنت برای همه، فیلتر کامنت‌های نامناسب به صورت خودکار و همچنین امکان خاموش کردن کامنت‌ها با تپ کردن بر روی سه نقطه در گوشه پایین سمت راست و اعمال تنظیمات دیگر نیز وجود خواهد داشت.

لایو ویدئو اینستاگرام

در مورد ویژگی لایو ویدئو اینستاگرام چه فکر می‌کنید؟

آیا این ویژگی اینستاگرام را برنده اصلی رقابت با اسنپ چت خواهد کرد؟ آیا باید گفت کار پریسکوپ به انتها رسیده است؟

منبع هات اب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *