آیا شما هم تجربه در حال کار کردن و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی بوده‌اید که اینترنت وای فای خانه قطع شده و یا اینکه دیگر دسترسی به شبکه اینترنت همراه نداشته باشید؟ این تجربه خیلی اذیت کننده است که در حین فعالیت دیگر نتوانید به کار خود ادامه دهید. خبر خوب اینجاست که اپلیکیشن اینستاگرام برای این موضوع چاره اندیشی کرده و دیگر کاربران اندرویدی این اپ حتی در حالت آفلاین هم می‌توانند به اینستاگرام خود دسترسی داشته باشند.

دیروز طی کنفرانس F8 فیسبوک، این خبر اعلام شد و وب‌سایت TechCrunch آن را گزارش کرد. با این قابلیت جدید کاربران اندرویدی حتی در حالت آفلاین می‌توانند محتویات باز شدن در اپ را مشاهده کنند و حتی می‌توانند در پست‌های ایجاد شده کامنت بگذارند و یا آنها را لایک کنند یا فایل صوتی و تصویری را ذخیره کنند و یا حتی کاربرانی را آنفالو کنند. تمام کارهای مذکور تنها در صورتی که کاربر آن‌ها را در حالت آنلاین بوده می‌تواند انجام بدهد.

این قابلیت جدید به نظر آشنا می‌رسد؛ چندی پیش اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ (زیرمجموعه‌ای دیگر از فیسبوک) قابلیت حالت آفلاین را در اختیار کاربرانش قرار داد که می‌توانند پیام‌ها را در حالت آفلاین نیز بفرستند و بعد از وصل شدن این پیام‌ها به دست گیرنده می‌رسید. لازم به ذکر است که قابلیت آفلاین در حال حاضر در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفته است و دلیل اصلی آن کاربران بیشتر اندرویدی در جهان است ولی به زودی این قابلیت برای دستگاه‌هایی با سیستم عامل آی او اس نیز قرار خواهد گرفت.

digiro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *