کارگردان «دکتر استرنج» برای ساختن دنباله‌ی فیلم بازمی‌گردد

فیلمبرداری قسمت دوم «دکتر استرنج» (Doctor Strange) با چهره‌ای آشنا کلید می‌خورد. به نوشته‌ی هالیوود ریپورتر، «اسکات دریکسون» برای کارگردانی دنباله‌ی فیلم بی سر و صدا با استودیوی مارول به توافق رسیده است.

«دکتر استرنج ۲» همچنان به دنبال نویسنده‌ است تا فیلمبرداری را در سال ۲۰۲۰ آغاز کند و طبق برنامه در می ۲۰۲۱ به روی پرده برود. دریکسون در سال ۲۰۱۶ قسمت اول «دکتر استرنج» را برای مارول کارگردانی کرد و در نگارش فیلمنامه با «جان اسپیتس» (مومیایی) و «سی. رابرت کارگیل» همکاری کرد.

اگرچه استودیوی مارول تاکنون اطلاعاتی در مورد آینده‌ی «دنیای سینمایی مارول» پس از «اونجرز: آخر بازی» منتشر نکرده، اما «کوین فایگی» مدیر آن اوایل سال جاری میلادی تأیید کرد که فیلم دیگری با حضور شخصیت «جادوگر اعظم» در دست ساخت است.

فایگی گفت: « گاهی اوقات مسئله‌ی مهم این است که این شخصیت‌ها در کجا ظاهر می‌شوند؟ تولید قسمت بعدی دکتر استرنج که در دستور کار ما قرار گرفته با قسمت اول چند سالی فاصله خواهد داشت، با این حال او نقشی اساسی در جنگ بی‌نهایت ایفا خواهد کرد. بنابراین داشتن چندین شخصیت دوست‌داشتنی مشکل محسوب نمی‌شود، اما ما باید به هدف اصلی خود پایبند باشیم و چیزهای مختلفی را انجام دهیم.»

دریکسون از مدت‌ها قبل اشاره کرده بود که قصد دارد دشمن سنتی استرنج یعنی «کابوس» (Nightmare) را در داستان قسمت دوم وارد کند. او در حساب توئیتر خود نوشته بود: «برای به تصویر کشیدن ضدقهرمانی مانند «کابوس» باید قوائدی را رعایت کرد… مسئله اینجاست که برای وارد کردن این شخصیت در قصه باید ابتدا «بُعد رؤیا» را توضیح داد. ساختن خود فیلم یک چالش بزرگ بود. تا همین جا هم فیلم شلوغی است… «دورمامو» [فرمانروای بُعد تاریکی] منطقی‌تر از بقیه بود چرا که در کامیک‌ها هم بیش از سایرین دیده می‌شود.»

«استیون استرنج» با بازی «بندیکت کامبربچ» در فیلم «اونجرز: آخر بازی» که ۲۶ آپریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) در سراسر دنیا اکران می‌شود، حاضر خواهد بود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *