فیلم Mortal Engines (موتورهای مرگبار) سه بازیگر جدید دیگر را بدست آورد. فیلم اقتباسی پیتر جکسون و فران والش از سری رمان های بریتانیایی، بازیگران کالین سالمن (Limitless)، پاتریک مالاهاید (Game of Thrones) و رج-جین پیج (Rootss) را به خود جذب کرده است.

آنها به دیگر بازیگران شامل هوگو ویوینگ (The Lord of Rings and The Hobbit trilogies)، رابی شیهان (Fortitude, upcoming Geostorm)، رونان رافتری (Fantastic Beasts and Where to Find Them)، هرا هیلمار (Da Vinci’s Demons)، استیون لنگ (Avatar)، خواننده و بازیگر کره ی جنوبی جیهی (Mars) و لیلا جورج ((Mother, May I Sleep With Danger?) پیوسته اند.

کالین سالمن بیشتر برای کارهایش در فیلم هایی همچون AVP: Alien vs. Predator و Resident Evil و Tomorrow Never Dies شناخته می شود. پاتریک مالاهاید در سریال Game of Thrones نقش بالون گریجوی را ایفا کرده است و رج-جین پیج در فیلم های Roots و Waterloo Road دیده شده است.

خلاصه ی رسمی داستان به این گونه است که زمان رخداد اتفاقات فیلم Mortal Engines (موتورهای مرگبار) در جهانی در هزاران سال بعد در آینده می باشد. شهرهای زمین جهان را بر روی چرخ های بزرگی می گردند و در کشمکش کاهش منابع یکدیگر را می بلعند. در یکی از این شهر های غول پیکر، تام نتسورثی یک برخورد غیر منتظره با خانمی جوان و مرموز از زمین های بیرونی دارد که باعث می شود مسیر زندگی اش به کلی تغییر کند.

جکسون و والش چندین سال پیش، حق ساخت این فیلم را بدست آورده بودند. آنها با همکاری و یاری فیلیپا بوینز (سه گانه های The Lord of the Rings و The Hobbit) فیلمنامه ی فیلم را نوشته اند. این فیلم بر اساس سری کتاب های برنده ی جایزه اثر فیلیپ ریو می باشد و توسط کریستین ریورز کاگردانی خواهد شد. ریورز حدود دو دهه با جکسون به عنوان یک مصور داستان، در جلوه های ویژه در سه گانه ی هابیت همکاری کرده است. او موفق شد که جایزه ی اسکار را به خاطر بهترین جلوه ویژه برای کارش در فیلم King Kong ببرد.

فیلم Mortal Engines (موتورهای مرگبار) در تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۷ (۱۴ دسامبر ۲۰۱۸) اکران می شود.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *