فیلمبرداری فیلم Bad Moms Christmas (کریسمس مادران بد) محصول کمپانی  STXfilms آغاز شده است و تیم تولید پویای فیلم Bad Momss شامل نویسنده و کارگردان جان لوکاس و اسکات مور، تهیه کننده سوزان تاد و تهیه کننده اجرایی بیل بلاک و مایک کامین بار دیگر گرد هم آمده اند.

بازیگرانی همچون میلا کونیس، کریستین بل و کاترین هان در نقش های امی، کیکی و کارلا باز خواهند گشت. داستان این بار فیلم، این گونه است که مادران بد این بار از مادران خودشان در بازدیدی در تعطیلات پذیرایی می کنند. نقش های جدید را نیز شریل هاینز (مادر کیکی)، کریستین بارانسکی (مادر امی) و سوزان ساراندن (مادر کارلا) به تصویر می کشند. دیگر بازیگران که علاوه بر فیلم قبلی در این فیلم نیز حضور دارند جی هرناندز، دیوید والتون و واندا سایکس می باشند. بازیگران تازه وارد نیز پیتر گالاگی و جاستین هارتلی می باشند.

فیلم کریسمس مادران بد، سه زن غیرقابل درک و سخت کوش را دنبال می کنند که در مقابل چشم داشت ها و توقعات برای کریسمس از مادران شورش کرده اند. و حتی اگر ساختن یک تعطیلات کامل تر برای خانواده یشان چندان سخت نیست، آنها مجبور هستند که از مادران خود پذیرایی کنند و آنها را سرگرم نگه دارند. در پایان این سفر، مادران چگونگی تعطیلات ویژه برای همه را بازنویسی می کنند و به یک رابطه ی نزدیک تر با مادرانشان دست می یابند.

فیلمبرداری فیلم به طور کامل در آتلانتا، ایالت جورجیا انجام می شود و فیلم کریسمس مادران بد در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۶ (۳ نوامبر ۲۰۱۷) اکران می شود.

بیاتومگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *