کناره‌گیری «کیسی افلک» از اهدای جایزه بهترین بازیگر زن در مراسم اسکار 2018

مطابق سنت همیشگی اسکار، جایزه بهترین بازیگر زن باید از طرف برنده جایزه بهترین بازیگر مرد سال قبل اهدا شود، اما امسال «کیسی افلک» از اهدای جایزه بهترین بازیگر زن در مراسم اسکار پیش رو انصراف داده است. بنابر ادعای منابع آگاه، وی به آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک اعلام کرده است که در مراسم حضور نخواهد یافت.

طبق شنیده‌ها افلک با این اقدام تمایل داشته توجهات به بازی بازیگران زن معطوف شود و نه بحث‌های احتمالی که به سبب اتهاماتی که علیه او مطرح است پس از اهدای جایزه توسط او به وجود می‌آمد.

افلک سال گذشته با فیلم «منچستر کنار دریا» موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد شد. وی که سالیان متمادی در نقش‌های مکمل در فیلم‌های متعدد از «Gone Baby Gone » گرفته تا « Out of the Furnace » و « Good Will Hunting » حضور یافت و کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت، با فیلم منچستر… به کارگردانی «کنت لونرگان» دوران بازیگری خود را به سطح بالاتری برد. اما در حال حاضر با اتهاماتی که دو زن علیه او مطرح کرده‌اند و مدعی‌اند که در حین تولید فیلم «من هنوز اینجا هستم» با بازی «خواکین فینیکس» شاهد رفتاری ناشایست از سوی افلک بوده‌اند، این موفقیت‌ها رنگ می‌بازد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *